Alana ilgi duyan, çocuklar ile çalışan herkes katılabilir.
AMAÇ
Katılımcıların okuldaki ilk haftalarında uygulayabilecekleri farklı yaklaşım ve stratejiler eşliğinde tüm yılın ilk haftadan koordine edilmesi amaçlanır.
ATÖLYE İÇERİĞİ
Atölyenin Sosyal Tasarımı (Etkili tanışma stratejileri)
Davranış Yönetimi (Öğretmenin yıl içindeki beklentilerini farklı tekniklerle öğrenciye sunması)
Ders tanıtımı( Müfredat ile ilgili reklam panosu uygulaması)
Sınıf başkanı seçimi üzerine uygulamalar
Yaşayarak öğrenme üzerine denemeler
KATILIMCILARA NE KATKISI OLACAK :
Eğitim – öğretimde ilk hafta sınıf yönetimi ile ilgili farklı yaklaşım örnekleri hakkında bilgi edinir.
Empatik yaklaşım uygulamalarıyla etkin sınıf yönetiminin öğrenciler üzerindeki olumlu etkisini fark eder.
Okulda ilk hafta yapacağı yaklaşım ve stratejilerle tüm yılı nasıl koordine edeceğini kavrar.
İlk hafta öğrenciyi farklı projelerle karşılama hususunda farkındalık yaşar.