IX. ULUSAL ÖĞRETMENİM SEMPOZYUMU
YENİ[LENEN] ÖĞRETMEN
2 - 3 Aralık 2017
Üsküdar Belediyesi Konferans Salonu - İSTANBUL
|
I. GÜN: 2 ARALIK 2017 CUMARTESİ
|
AÇILIŞ ve PROTOKOL KONUŞMALARI: 09.30 - 10.15
|
ÇAĞRILI KONUŞMA: 10.15 - 11.15
|
Doç. Dr. Semih AKTEKİN
MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürü
Öğretmen Yeterlikleri ve Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Çalışmaları
|
I. OTURUM: 11.30 – 12.45 [Sözlü Bildiri]
|
II. OTURUM: 11.30 – 12.45 [Sözlü Bildiri]
|
EĞİTİM UYGULAMALARI
|
İYİ ÖRNEKLER - I
|
Oyun Terapisi ve Eğitimde Kullanımı
Yrd. Doç. Dr. Mehmet AKSÜT - Gülser AKSÜT, İzmir
|
Dezavantajlı Bir Bölgede İdeal Örnek Bir Sınıf Ortamı, Etkili Sınıf Yönetimi ve Sınıfta Örnek Uygulamaları
Songül DİNÇ, İstanbul
|
Üstün Zekâlı Çocuklar İçin Felsefe
Ali Emrah ŞARLI, Kayseri
|
Özel Okulda Öğretmen Olmak
Ahmet BOLELLİ, İstanbul
|
Finlandiya Eğitim Sistemini Farklı Kılan Unsurlar
Bera Zeyneb TÜRKMEN, İstanbul
|
Etkili Öğretmenlik İçin Uygulama Örneği: Hanyanı Yazarlarını Arıyor
Ömer UMUR - Dr. Gökhan Demir - Ekin Devrim Açıkgöz, Ordu
|
Alman Metodu Derin Beyin Eğitimi / İki Yönlü Trafik
Oğuzhan GÖZEK, İstanbul
|
İyilik Nedir?
Muhammet Erkam AVCI, İstanbul
|
Öğle Yemeği: 12.45 – 14.00
|
III. Oturum: 14.00 -15.30 [Atölye Uygulaması]
|
IV. Oturum: 14.00 -15.30 [Atölye Uygulaması]
|
Milenyum Çocuklarına Kodlama Eğitimi Öğreniyorum, Eğleniyorum Kodluyorum
İlkay ALP - Mehmet PALAZOĞLU, İstanbul
|
Oyuna Gel! Kendini Bil!
Dursunali EMECEN, İstanbul
|
Yeni(lenen) Öğrenciler Ile Etkili İletişim
Tahsin SARAY, İstanbul
|
Grafik Nedir? Yenir Mi, İçilir Mi?
Aysun ÖZKAYA, İstanbul
|
Çocuklar İçin Çocuk Hakları Atölyesi
Zerrin YİĞİTCAN, İstanbul
|
|
V. OTURUM: 15.45 – 17.15 [Sözlü Bildiri]
|
VI. OTURUM: 15.45 – 17.15 [Sözlü Bildiri]
|
YENİ ÖĞRENME ORTAMLARI
|
EĞİTİM PARADİGMALARI
|
Üstün / Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Destek Eğitim Odası Uygulaması
Batuhan NAR, İstanbul
|
Kutadgu Bilig’de Çocuk Eğitimi (Türk Eğitim Tarihi Açısından, Eğitimin Öğeleri Üzerine Bir İnceleme)
Şemseddin KOÇAK, Adana
|
Yeni Öğrenci İçin Okul Öncesi Yaklaşımlar
Müjdelen TÜZÜN, İstanbul
|
Ben Nesline Panzehir: Genç Mentörlük
Fatma GEDİK - Tülay AKBULUT, İstanbul
|
Çöp Canavarı - İlkokul Stem Çalışması / Yeni Öğrenme Tasarımları ve Model Örnekleri
Hatice AYIK, İstanbul
|
Yeni(len) Öğretmenin Me(n)tal Yorgunluğu
Dr. Salih UÇAK, İstanbul
|
Yazılım ve Robotik İle Geleceğe Merhaba Projesi
Ömer GÜNAYDIN, Trabzon
|
Bilgi Toplumuna Geçiş Sürecinde Yöneticilere Yönelik Hizmet İçi Eğitim Stratejisi
Nurdan KARBUZ, Kocaeli
|
VII. OTURUM: 17.30 - 18.45 [Sözlü Bildiri]
|
VIII. OTURUM: 17.30 - 18.45 [Sözlü Bildiri]
|
EĞİTİM SÜREÇLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
|
İYİ ÖRNEKLER - II
|
Stajyer Öğretmenlerin Yetiştirilmesinde Bibliyoterapi Uygulaması
Rabia OĞUR, Adana
|
Küçük Prens Okulumuzda
Remziye ULUDAĞ KIRÇIL, Amasya
|
İlkokul Üçüncü Sınıf İstanbul Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Meral SOLMAZ - Yrd. Doç. Dr. Şaban BERK, İstanbul
|
Mehmet Akif'in Öğretmenliği ve Öğretmen Tanımı
Aziz ERDOĞAN, İstanbul
|
Özel Yetenekli Çocuklarda Yazarlık Atölyesinin Önemi
İlyas Han ŞAHİN, Kayseri
|
3 lü Halka: His, Heyecan, Haz; Analiz, Sentez, Değerlendirme
İsmail BÖLÜKBAŞ, Kayseri
|
Tımss ve Pısa'da Başarılı Olan Ülkelerin Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve İdeal Öğretmen Algısı
Cihangir DOĞAN - Feride AKAN - Selen BIÇAK, İstanbul
|
Planlamadan, Uygulama ve Değerlendirmeye Sosyo Bilimsel Konular
Mustafa DEMİR, Rize
|
II. GÜN: 3 ARALIK 2017 PAZAR
|
ÇAĞRILI KONUŞMA: 09.30 - 10.30
|
Prof. Dr. Aytaç AÇIKALIN
Hacettepe Üniversitesi Emekli Öğretim Üyesi
Bir Yılan Hikâyesi: Öğretmen Yetiştirmek
|
IX. OTURUM: 10.45 - 12.00 [Sözlü Bildiri]
|
X. OTURUM: 10.45 - 12.00 [Sözlü Bildiri]
|
YENİ ÖĞRENCİ ve ÖĞRETMEN
|
EĞİTİM YANSIMALARI
|
Pandomimle Sureler
Rumeysa AKSU, İstanbul
|
Mesleki Eğitim ve İstihdam - Meslek Liselerine Model Önerisi ve Çözüm Reçetesi
Erol DEMİR, İstanbul
|
Atölye Çalışmalarıyla Çocuklarda Yabancı Dil Eğitimi
Gökçe TOLON, İstanbul
|
Hababam Sınıfı Film ve Kitaplarının Öğrenci, Öğretmen, Veli, Yönetici ve Maarif Müfettişleri Açılarından İncelenmesi
Mem Turgut ÖZATLI, İstanbul
|
Bir Eğitimcinin Gözünden Orman Anaokulları: Avusturya Örneği
Esra ŞAHİN, İstanbul
|
Kendiyle ve Toplumuyla Barışık Bir Nesil İçin Eğitim Uygulamaları: Veli Akademileri
İbrahim VELİ, İstanbul
|
Yeni Eğitim Ortamı ve Dinamikleri: Eğitim 4.0
V. Metin BAYRAK, İstanbul
|
“Çocuklar İçin Felsefe Eğitimi Üzerine Nitel Bir Araştırma” Uygulama Örneği
İlknur ERKAN, İstanbul
|
XI. OTURUM: 12.15 - 13.15 [Atölye Uygulaması]
|
XII. OTURUM: 12.15 - 13.15 [Atölye Uygulaması]
|
Hayatı Okula Taşımak
Harun AKYOL, İstanbul
|
Okuma Halkası
Gülşah ERTAŞ, İstanbul
|
Tanışma ve Kaynaşma Oyunları
Mustafa YILDIRIM, İstanbul
|
Web 2.0 İle Eğlenerek Öğreniyorum
Sakine RÜZGAR, İstanbul
|
DEĞERLENDİRME KONUŞMASI: 13.15-13.30
|
Yrd. Doç. Dr. İbrahim Hakan KARATAŞ
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
Öğle Yemeği: 13.30 – 14.30
|
BOĞAZ GEZİSİ ve SERTİFİKA TÖRENİ
14.30 - 17.00
|
POSTER SUNUMLAR
|
Osmanlı Padişahları Özel Dergi Çalışması
Mehmet GÜNDÜZ
Eğitimde Web 2.0 ve Fatih Projesi
Salim AÇIKGÖZ
Proje Tabanlı Öğrenme
Burhaneddin TUNA
Dizilim Sporu
Hasan GÖK - Elif GÖK
|
Zaman Akıyor Çeşmelerimiz Yok Oluyor
Mehmet GÜNDÜZ
Finlandiya Eğitim Gezisi
Esra ŞAHİN
Atölyedeyim: Sınıftan Atölyeye, Atölye Merkezli Eğitim
Zeynep YAZGI
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bilişim Teknolojileri Alanı 12. Sınıf Öğrencilerin Okuldaki Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servisinden Almak İstediği Destek Nasıl Olmalıdır?
Ersin ŞANLI
|