|
EĞİTİM BAŞLIĞI |
HEDEF KİTLE |
TÜR - KATILIMCI |
SÜRE |
1 |
Android Tabanlı Eğitim Uygulamaları |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
2 |
Atölye Yöneti(şi)mi – Sınıftan Atölyeye (Sınıf Yönetimi) |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
3 |
Beşeri Münasebetler-1: Varlık, İnsan ve Medeniyet |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Çeyrek / Yarım Gün |
4 |
Beşeri Münasebetler-2: Eğitimcinin Özdeğerleri |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Çeyrek / Yarım Gün |
5 |
Beşeri Münasebetler-3: Adab-ı Muaşeret, İletişimin İlkeleri |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Çeyrek / Yarım Gün |
6 |
Beşeri Münasebetler-4: Hedef Kitle ve Muhatabı Tanımak |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Çeyrek / Yarım Gün |
7 |
Bir Harfin Nesi Var İki Harfin Sesi Var (Okulöncesinde Elif-Ba) |
Öğretmen Okulöncesi |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
8 |
Bütün Çocuklar Farklıdır: Enneagram Kişilik Tanıma |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Bir / İki / Dört Gün |
9 |
Bütün Çocuklar Farklıdır: Enneagram Kişilik Tanıma |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
10 |
Sınıf İçi Oyunla Öğretim Uygulamaları |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir / İki / Dört Gün |
11 |
Çoklu Zekâ Teknikleri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
12 |
Değerler Eğitimi ve Okul Etkinlikleri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
13 |
Değerler Eğitimi ve Okul Etkinlikleri |
Öğretmen Genel |
Seminer |
Yarım Gün |
14 |
Değişim Liderliği |
Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
15 |
Ders Görseli Hazırlama (Karikatür - Afiş - Resim) |
Öğretmen Genel |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım Gün |
16 |
Dijital Öykü Oluşturma |
Öğretmen Genel |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım Gün |
17 |
Din Eğitimcileri İçin E-İçerik Geliştirme |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
18 |
Din Eğitiminde Drama |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
19 |
Din Eğitiminde İstasyon Tekniği |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
20 |
Din Eğitiminde Oyun Uygulamaları |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
21 |
Din Eğitiminde Oyun ve Eğlenceli Etkinlikler |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
22 |
Din Öğretimi Atölyesi-1: İnanç Konularını Nasıl Öğretelim? |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
23 |
Din Öğretimi Atölyesi-2: Hz. Peygamberi Nasıl Öğretelim? |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
24 |
Din Öğretiminde Öğrenci Merkezli Bilişsel Etkinlikler |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
25 |
Drama ile Değerler Eğitimi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
26 |
Eğitici Drama |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
27 |
Eğitici Oyunlar |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
28 |
Eğitim Liderliği ve Grup Yönetimi |
Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
29 |
Eğitim Süreçlerinde Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
30 |
Eğitim ve Öğrenci Koçluğu |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Bir / İki Gün |
31 |
Eğitimde İstasyon Tekniği |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
32 |
Eğitimde Oyun ve Eğlenceli Etkinlikler |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
33 |
Eğitimde Yaratıcı Drama Teknikleri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Bir / İki Gün |
34 |
Eğlenceli Matematik Atölyesi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
35 |
Eğlenceli Tarih Atölyesi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
36 |
Etkili Kurumsal İletişim |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
37 |
Etkili Öğretmenlik |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
38 |
Etkili Öğretmenlik |
Öğretmen Genel |
Seminer |
Yarım Gün |
39 |
Etkili Sınıf Yönetimi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
40 |
Etkili Sınıf Yönetimi |
Öğretmen Genel |
Seminer |
Yarım Gün |
41 |
Etkin Öğrenme Teknikleri |
Öğretmen Genel |
Seminer |
Çeyrek / Yarım Gün |
42 |
Etkili Sunum Hazırlama |
Öğretmen Genel |
Atölye-Seminer |
Yarım Gün |
43 |
Etkin Öğrenme Teknikleri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
44 |
eTwinning: Avrupa Okul Ortaklıkları |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
45 |
Hafıza Teknikleri |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir / İki Gün |
46 |
Hafıza Teknikleriyle Edebiyat Öğretimi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
47 |
Hafıza Teknikleriyle Türkçe Öğretimi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
48 |
Hikâye ve Masal Anlatıcılığı |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
49 |
İleri Düzey Excel Eğitimi |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
50 |
İleri Düzey Powerpoint Eğitimi |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
51 |
İleri Düzey Word Eğitimi |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
52 |
İletişimde Beden Dili: Drama |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
53 |
İnsan Kaynaklarının Planlaması ve Yönetimi |
Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
54 |
İnternet Sitemi Açıyorum (Öğretmenlere Özel Örnekler) |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
55 |
Kolay Öğrenme Teknikleri |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
56 |
Kriz Yönetimi ve Problem Çözme |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
57 |
Mali Kaynakların Yönetimi |
Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
58 |
Masal’ın Eğitim Hali Yöntem ve Uygulama Örnekleri |
Öğretmen Okulöncesi / İlkokul |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
59 |
Materyal Kullanımı ve Tasarımı |
Öğretmen Genel |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım / Bir / İki Gün |
60 |
Mekanik Ahşap Model Yapımı |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 15 Kişi |
Bir / İki Gün |
61 |
Okul Destekleyici Hizmetleri |
Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
62 |
Okul Kültürü |
Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
63 |
Okul Yöneticisinin Meslek İlkeleri |
Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
64 |
Okulda Duygu Eğitimi |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
65 |
Okulda İlk Hafta Yönetimi Yaklaşım ve Stratejileri |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
66 |
Okulda Mahremiyet Uygulamaları |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
67 |
Okulda Yönetim Becerileri |
Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
68 |
Oyun ve Etkinliklerle Fen Bilimleri (İlkokul) |
Öğretmen İlkokul |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
69 |
Oyun ve Etkinliklerle Fen Bilimleri (Ortaokul) |
Öğretmen Ortaokul |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
70 |
Oyun’un Eğitim Hali Yöntem ve Uygulama Örnekleri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
71 |
Oyuncu Öğretmen Olmak Modül 1: Rol Oynamak ve Anlatıcılık |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
72 |
Oyuncu Öğretmen Olmak Modül 2: Oyun |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
73 |
Oyundan Oyuna Türkçe |
Öğretmen Ortaokul |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
74 |
Oyunlara Değer, Değerlerimize Oyun Katalım (Okulöncesi) |
Öğretmen Okulöncesi |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
75 |
Öğrenciler Hazır, Peki Ya Öğretmen! (Sınıf Yönetimi) |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
76 |
Öğrencilerde Teknoloji Bağımlılığı ve Çözüm Önerileri |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
77 |
Öğrencilerle İletişim Becerileri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
78 |
Öğrencilerle İletişim Becerileri |
Öğretmen Genel |
Seminer |
Yarım Gün |
79 |
Öğrencime Nasıl Rehber Olurum? |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
80 |
Öğrencimin Terapisti Olabilirim |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
81 |
Öğretmenler için Çocuk Psikolojisi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir / İki Gün |
82 |
Öğretmenler İçin Felsefe |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
83 |
Öğretmenler için Temel Pedagoji |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir / İki / Dört Gün |
84 |
Öğretmenlik Sanatı |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
85 |
Öğretmenlik Sanatı |
Öğretmen Genel |
Seminer |
Yarım Gün |
86 |
Problem Çözme ve Karar Verme Teknikleri |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
87 |
Proje Temelli Eğitim |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
88 |
Proje Yönetimi |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Bir / İki / Dört Gün |
89 |
Reggio Emilia Yaklaşımı |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Çeyrek / Yarım Gün |
90 |
Reggio Emilia Yaklaşımı Atölye Uygulaması |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
91 |
Robotik ve Kodlama Eğitmen Eğitimi (İlkokul) |
Öğretmen Genel |
Atölye - 10 Kişi |
Bir / İki / Dört Gün |
92 |
Robotik ve Kodlama Eğitmen Eğitimi (Ortaokul - Lise) |
Öğretmen Genel |
Atölye - 10 Kişi |
Bir / İki / Dört Gün |
93 |
Sınıf ve Okul Rehberliği |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
94 |
Sınıf ve Okul Rehberliği |
Öğretmen Genel |
Seminer |
Yarım Gün |
95 |
Sınıf Yönetiminde Sorunlar ve Çözüm Önerileri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
96 |
Sosyal Medya ve Eğitsel Etkinlikler |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
97 |
Sosyal Sorumluluk Uygulamaları |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
98 |
Stratejik Planlama |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Bir Gün |
99 |
SWOT Analizi |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Bir Gün |
100 |
Toplantı Yönetimi |
Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
101 |
Türkçe Dersi Eğitici Oyunlar |
Öğretmen Ortaokul |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
102 |
Waldorf İlhamlı Sınıf Yönetimi |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
103 |
Yaratıcı Drama Uygulamaları (İlkokul) |
Öğretmen İlkokul |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
104 |
Yaratıcı Drama Uygulamaları (Okulöncesi) |
Öğretmen Okulöncesi |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
105 |
Yaratıcı Drama Uygulamaları (Ortaokul) |
Öğretmen Ortaokul |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
106 |
Yaratıcı Drama ve Oyun |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
107 |
Yaratıcı Yazma: Yazarlık Atölyesi |
Öğretmen / Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
108 |
Zaman Yönetimi |
Yönetici |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
109 |
Zekâ ve Akıl Oyunları |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir / İki / Dört Gün |
110 |
Zihin Haritaları Mindmapping Not Alma Teknikleri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
111 |
Zihin Haritaları ve Kolay Öğrenme Teknikleri |
Öğretmen Genel |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir / İki Gün |
112 |
Z Nesli Öğrencisini Tanımak |
Öğretmen / Yönetici |
Seminer |
Yarım Gün |
Açıklama;
Süre kısmında ifade edilen Çeyrek gün; 90 dk., iki dersten oluşur.
Süre kısmında ifade edilen Yarım gün; 180 dk., dört dersten oluşur. Yarım günlük bir eğitimde en az bir ara verilir (katılımcılara ikram yapılır).
Süre kısmında ifade edilen Bir gün; öğleden önce ve sonra olmak üzere iki yarım günden oluşur. Katılımcılara öğle yemeği için uzun bir ara verilir.
|