1. Açılış ve Protokol Konuşmaları
a. Açılış Konuşması – Yrd. Doç. Dr. İbrahim Hakan KARATAŞ / İGEDER YK Başkanı – Medeniyet Üniversitesi
b. Protokol Konuşması – Dr. Muammer YILDIZ / İstanbul İl MEM
2. Açılış Paneli
a. Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Medyanın Rolü – Taha YÜCEL / RTÜK Başkan Vekili
b. Öğretmenler Öğretmen Olduğunu Unutsun – Prof. Dr. Selahattin TURAN / Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
c. Özel Sektörün ve STK’ların Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Katkıları – Alpaslan DURMUŞ / EDAM
3. Din ve Değerler Eğitimi Oturumu
a. Eğitimin Özgürleşmesinde Din Eğitiminin Rolü – Gökhan ERENOĞLU
b. Din Eğitiminin Bir Problemi Olarak Sosyal Ahlak – Ali CAN
c. İlköğretim DKAB Dersinde Değerler Eğitimi – Alim BAYHAN
4. Eğitimde Yeniden Yapılanma Oturumu
a. Avrupa Birliği Ülkeleri Okullarının Yönetim Yapısı ve Özerklikleri – Didem BAYINDIR
b. Bireysel Öğrenmeye Türk Medeniyetinden Bakış – Özgür ERAKKUŞ
5. Öğretmen Öğrenci İlişkileri Oturumu
a. Öğretmen ve Öğrencilere Göre Öğretmenlerin İletişim Yeterlilikleri – Muhammet YILMAZ
b. Sınıfta İletişim Sürecinde Öğrenme Stillerine Dayalı Etkili Motivasyon Yönetimi – Yrd. Doç. Dr. Celal GÜLŞEN
6. Proje Tabanlı Öğrenme Oturumu
a. Görme Engelli Öğrenciler İçin Görsel Olmayan Matematik Eğitimi – Zeynep Aslı DOĞAN
b. Yaşam Boyu Öğrenme Ortamlarından Bilim Merkezleri’nin Etkili ve Kalıcı Öğrenme Üzerinde Etkileri – Ayşe KURALAY
c. Bloom’un Bilişsel Alan Taksanomosine Göre 6, 7 ve 8. Sınıf MEB Yayınları Fen ve Teknoloji Ders Kitabındaki Soruların İncelenmesi – Elif KAHRAMANOĞLU
7. İyi Örnekler Oturumu
a. Doğadaki Ritim – Ritim ile Doğa – Mine YALIN
b. Sevgi ve Hoşgörü Gönüllüleri – Ülke KARABACAK
c. Öğretmenim Bizim Evde – Zühal SARIKAYA
8. Yurtdışı Örnekleri Oturumu
a. Rusya Noyanova Üniversitesi Eğitim Programı Yrd. Doç. Dr. Cengiz ŞİMŞEK
b. Japonya’da Öğretmen Yetiştirme Modeli – Yrd. Doç. Dr. Okan Haluk AKBAY
c. İngiltere, Almanya ve Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması – Satı CEYLAN
9. Öğretmen Yetiştirme Oturumu
a. Aday Öğretmenlerin Okul Yönetimine İlişkin Algıları – Yrd. Doç. Dr İbrahim Hakan KARATAŞ / Sıtkı SERDAR / Ahmet ÖZCAN
b. Öğretmen Yetiştirmede Alevilik – Bektaşilik Yorumu – İhsan ÜNLÜ
c. Anadolu Öğretmen Liselerindeki Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Bakış Açıları ve Bu Okulları Tercih Nedenleri – Aysun METE
10. Öğretmen Nitelikleri Oturumu
a. İbn-i Haldun’un Eğitim Anlayışında Öğretmenlik Mesleği – Engin KABAN
b. İnsan Kazanma Sanatı – Mehmet TEBER
c. Öğretmen Ahlakı – Dr. Salih UÇAK
11. Okul Öncesi, Özel Eğitim ve Rehberlik Oturumu
a. Okul Öncesi Dönemde Ağırlığı Ölçme Becerisinin Eğlenceli Şekilde Kavratılması – Merve AKYOL
b. Lise Türlerine Göre Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Sağ - Sol Beyin Profillerinin İncelenmesi – Remzi DEMİR
c. Kaynaştırma Eğitiminde Uygulama Hataları – Ali ÖNER
12. Eğitim Teknolojileri Oturumu
a. Eğitim Filmlerini Kim Çekecek ve Eğitim Portallarını Hangi Öğretmenler Yönetecek? – İbrahim DEMİRKAN
b. Sosyal Medyanın Öğretim Aracı Olarak Kullanımı – Halit ARAPOĞLU
c. FATİH Projesi Özelinde E – İçerikler – İsmail TONBULOĞLU
13. Uygulama / Yönetim Oturumu
a. Kaynak Oluşturma ve Kullanma Bakımından Şehit Abdullah Ömür İlköğretim Okulu Örneği – Dr. Ahmet İNANIR / Turgay ÖZKAN
b. Okul Yöneticilerinin Liderlik ve Yöneticilik Algıları: İstanbul İli Örneği – Zehra AKSOY ŞAŞMAZ
c. Özel Eğitim Kurumlarına İlişkin Müfettişin Mentorluk Rolü – Hasan Hüseyin SELVİ
d. Eğitimde İyi Örnekler – Yrd. Doç. Dr. Mehmet OKUTAN
14. Kapanış Konuşması – Prof. Dr. Selahattin TURAN / Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
POSTER BİLDİRİLER
Bir Tatlı HuzurLeman ÖZAY - Adil OZAN - Selim KILIÇ
Coklu Zeka Etkinlikleri ile Hayvanları Tanıyalim Merve AKYOL
Kore Gazilerine Saygı Selim KILIÇ - Adil OZAN - Ali Fuat HATİP
Kuş Evim Özge SAYAR
|