Öncü Eğitimciler
Öğretmen Zümreleri
Zirveler
Konferans
Söyleşi
Çalıştay
Atölye
Kurs
Seminerler
Paylaşım Toplantıları
Eğitim Akademisi
Öğretmenler Odası
Öğretmenim Sempozyumu
Sitelerimiz
Kültürel Etkinlikler
İnsan Kaynakları
Yazar Öğretmenler
Haberler
İncir Çekirdeği
İletişim
Anadolu Faaliyetleri
Uluslararası
Basında Biz
Öncü Çocuk Akademisi
#BeyazTebeşir
Öncü Konuşmalar

Atölye Yöneti(şi)mi – Sınıftan Atölyeye - 18 Şubat 2017
-

Atölye Yöneti(şi)mi – Sınıftan Atölyeye

18 Şubat 2017 Cumartesi

10.30 - 13.30

Atölyeci: Metin BAYRAK

 
  • Alana ilgi duyan herkesin katılımına açıktır.
  • 25 katılımcı ile sınırlıdır.
  • Katılım ücreti 40 TL'dir.
  • Başvuruda kayıt sırası esas alınacaktır.
  • Atölye arası ikram olacaktır.

BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

HEDEF KİTLE :
Örgün ve yaygın eğitimdeki bütün eğitimciler.
 
ATÖLYE AMACI :
Eğitim ortamının bütün öznelerini ektin biçimde sürece dâhil eden yönetişim (good governance) temelli atölye anlayışı ve süreçlerini, eğitimcilerle paylaşmak.
 
ATÖLYE SÜRECİ AÇIKLAMASI:
İki seanstan oluşacak atölyenin ilk yarısında konuya dair kuramsal bir çerçeve sunulacaktır. İkinci yarıda farklı eğitim ortamlarından çeşitli case’ler, katılımcılarla interaktif şekilde istişare edilecektir.
 
GENEL AÇIKLAMA:
Klasik eğitim anlayışında öğrenenin bilgi kaynağı öğretmenken şimdi, çok çeşitlenmiş, uyaran sayısı artmış, bilgi kaynakları çeşitlenmiştir. Bilgi kaynaklarının çeşitlenmesiyle öğreticinin etkisinin azalması eşzamanlı işleyen olgular olarak yaşanmakta. Günümüz eğitim yaklaşımları, “öğrenmeyi öğrenme” ilkesini temele alarak “öğrenen merkezli” yaklaşımların başarıyı artırdığını göstermekte. Sınıf Yönetimi, geleneksel anlayışı tekrar ederken Atölye Yöneti(şi)mi, günümüz öğrencilerinin taleplerine, ruhlarında daha fazla karşılık bulmaktadır. Sınıftan Atölyeye adlı seminerde, kuramsal olarak söz konusu değişimin, dönüşümün felsefi arka planı ifşa edilip temellendirilecektir.
 
İngilizce “good governance” kavramı, yaşayan Türkçede “yönetişim” kavramıyla karşılanmakta. Yönetim ilişkisinin interaktif kılınıp süreci hiyerarşik bir yapılanmaya hapsetmeyen ilkeselliğini tarif eder. Atölye ile merkezsizleş(tiril)en eğitim ortamıyla, öğrencilerin eğitim sürecine etkin katılımınına olanak sağlayan önkoşullar sağlanmış olur.  Etkin bir atölyenin yönetim yerine yönetişimi tesis edebilecek kolaylaştırıcılarla olanaklı olduğu varsayımından yola çıkılarak, yönetişimin ilkelerine odaklanılarak çağın öznelerinin katılımcılık taleplerine cevap verebilecek etkin bir sürecin kuramsal temelleri serimlenmeye çalışılacaktır.
 

BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

YER      : ÖNCÜ EĞİTİMCİLER DERNEĞİ

İRTİBAT : 0 216 640 10 55 - 0 539 318 43 53

Öncü Eğitimciler Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi

Sayfa Görüntülenmesi : 576
2017-02-18
Sayfaya Yorum Ekle
Adınız  E-posta
Yorumunuz
 
 
 
 
 
   
 

Güncel Öncü Eğitimciler Etkinlikleri



Arduino Eğitimi - 18 Şubat 2018 Pazar
Robotik ve Kodlama Eğitimi Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmenlerine Özel 10 Şubat 2018 Cumartesi
Enneagram, Kişilik Analizleri - 29 Ocak 2018 Pazartesi
"Ben Öğretmenlere Güveniyorum"
Okuma Kültürünün Geliştirilmesi Çalıştayı Çağrısı
Çağrı: II. Fen Bilimleri Öğretmenleri Zirvesi - 31 Mart 2018 Cumartesi
Öğretmenler İçin Felsefe - 26 Ocak 2018 Cuma
Öncü Konuşmalar - Prof. Dr. Ayla GÜRDAL
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - 27.01.2018 Cumartesi
Türkçe Dersi Eğitici Oyun Atölyesi - 29 Ocak 2018 Pazartesi
Eğitimde Oyun - 23 Ocak 2018 Salı
Akıl ve Zeka Oyunları Eğitmen Eğitimi - 1/2 Şubat 2018
Biriciklik İlkesi ve Metot Karmaşası - İlknur ERKAN
Çağrı: IV. Eğitici Oyunlar Zirvesi - 17 Mart 2018 Cumartesi
Matematik Öğretiminde Aşılması Gereken Güçlükler - Bera Zeyneb TÜRKMEN
 
 


ULUSLARARASI ÖNCÜ EĞİTİMCİLER DERNEĞİ 2013 - Tel: 0 216 640 10 55 - oncuegitimciler@gmail.com - Site Haritası
 .