No |
Konu |
Eğitim Niteliği
KatılımcıSayısı
|
Süre |
1 |
Eğitim ve Öğrenci Koçluğu |
Seminer |
Bir / İki Gün |
2 |
Zaman Yönetimi |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
3 |
Döküman Yönetimi |
4 |
Stratejik Planlama |
Bir Gün |
5 |
SWOT Analizi |
6 |
Eğitici Oyunlar, Modül 1 |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
7 |
Eğitici Oyunlar, Modül 2 |
8 |
Din Eğitiminde Oyun |
9 |
Eğitici Drama |
10 |
Din Eğitiminde Drama |
11 |
Eğitimde İstasyon Tekniği Uygulamaları |
12 |
Ders Görseli Hazırlama (Karikatür - Resim) |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım Gün |
13 |
Sosyal Medya ve Eğitsel Etkinlikler |
Atölye - 20 Kişi |
14 |
Öğrencilerde Teknoloji Bağımlılığı ve Çözüm Önerileri |
Seminer |
15 |
Sınıf Yönetiminde Sorunlar ve Çözüm Önerileri Atölyesi |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
16 |
Değerler Eğitimi ve Okul Etkinlikleri |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
17 |
Öğrencilerle İletişim Becerileri |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
18 |
Etkili Öğretmenlik |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
19 |
Öğretmenlik Sanatı |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
20 |
Eğitimde Oyun ve Eğlenceli Etkinlikler |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
21 |
Din Eğitiminde Oyun ve Eğlenceli Etkinlikler |
22 |
Davranış Merkezli Siyer Öğretimi |
23 |
Oyuncu Öğretmen Olmak Modül 1: Rol Oynamak ve Anlatıcılık |
24 |
Oyuncu Öğretmen Olmak Modül 2: Oyun |
25 |
Masal’ın Eğitim Hali Yöntem ve Uygulama Örnekleri |
26 |
Oyun’un Eğitim Hali Yöntem ve Uygulama Örnekleri |
27 |
Yaratıcı Yazma |
28 |
İletişimde Beden Dili: Drama |
29 |
Reggio Emilia Yaklaşımı Atölye Uygulaması |
30 |
Reggio Emilia Yaklaşımı Eğitmen Eğitimi |
Seminer |
İki Gün |
31 |
Materyal Geliştirme |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım / Bir / İki Gün |
32 |
Eğitimcinin Öz Değerleri |
Seminer |
Yarım Gün |
33 |
Kurumsal İletişim |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
34 |
Proje Temelli Eğitim |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
35 |
Yaratıcı Drama Uygulamaları |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
36 |
Eğlenceli Matematik |
37 |
Dijital Öykü Oluşturma |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım Gün |
38 |
Zihin Haritaları ve Kolay Öğrenme Teknikleri |
Atölye - 15 Kişi |
Bir / İki Gün |
39 |
eTwinning: Avrupa Okul Ortaklıkları |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
40 |
Zekâ ve Akıl Oyunları |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım/Bir/İki/Dört Gün |
41 |
Eğlenceli Tarih Atölyesi |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
42 |
Sosyal Sorumluluk Atölyesi |
43 |
Öğrencimin Terapisti Olabilirim Atölyesi |
44 |
Okulda İlk Hafta Yönetimi Yaklaşım ve Stratejileri |
45 |
Matematikte Şenlik Vaaarrr!.. |
46 |
İleri Düzey Word Eğitimi |
47 |
İleri Düzey Excel Eğitimi |
48 |
İleri Düzey Power Point Eğitimi |
49 |
Eğitim Süreçlerinde Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları |
50 |
Android Tabanlı Eğitim Uygulamaları |
Açıklama;
Süre kısmında ifade edilen yarım gün; üç saat, dört dersten oluşur. Yarım günlük bir eğitimde en az bir ara verilir (katılımcılara ikram yapılır), bu ara eğitim lideri tarafından belirlenir.
Süre kısmında ifade edilen bir gün; öğleden önce ve sonra olmak üzere ikiye ayrılır. Katılımcılara öğle yemeği için uzun bir ara verilir.
|