Öncü Eğitimciler
Öğretmen Zümreleri
Eğitim Akademisi
Öğretmenler Odası
Öğretmenim Sempozyumu
Sitelerimiz
Kültürel Etkinlikler
İnsan Kaynakları
Yazar Öğretmenler
Haberler
İncir Çekirdeği
İletişim
Anadolu Faaliyetleri
Uluslararası
Basında Biz
Öncü Çocuk Akademisi
#BeyazTebeşir

Kabul Edilen Öneriler / Accepted Proposals
-

KABUL EDİLEN ÖNERİLER

ACCEPTED PROPOSALS

II. ULUSLARARASI ÖNCÜ ÖĞRETMENLER ZİRVESİ

II. INTERNATIONAL LEADING TEACHERS SUMMIT

15 - 17 Temmuz/July 2016, Üsküp/Skopje

ÜLKE RAPORLARI / COUNTRY REPORTS

  • Afganistan - Ayşe TOPBAŞ, Öğretmen, Karaman Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye
  • Arnavutluk - Lindita XHANARI LATIFI, Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Tiran Üniversitesi, Arnavutluk
  • Azerbaycan - Araz ASLANLI, Avrasya Stratejik Araştırmalar Merkezi Başkanı, Azerbaycan
  • Bulgaristan - 
  • Cezayir - Djaouida AMIRA, Prof. Dr., Öğretim Üyesi, Cezayir 2 Üniversitesi, Cezayir
  • Irak - Ahmed Anwar DEZAYE, Dr., Rektör, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Kazakistan - Akbota ABIYR, Öğretim Görevlisi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Kazakistan
  • Kosova - Akif GAŞİ, Öğretmen, Atatürk Lisesi, Kosova
  • Makedonya - Shener BILALLI, Yrd. Doç. Dr., Dekan, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Makedonya
  • Pakistan - Alam KHAN, Öğretim Görevlisi, Gümüşhane Üniversitesi, Türkiye
  • Rusya - Leila LEONARDOVNA SALEKHOVA, Prof. Dr, Öğretim Üyesi, Kazan Federal Üniversitesi, Rusya
  • Sırbistan - Jelena RANDJELOVIĆ, Öğretmen, Sezai Surroi Lisesi, Sırbistan
  • Tunus - Amna SEBII, Öğretmen, Tunus
  • Türkiye - M. Cüneyt ANCIN / Necdet BAYINDIR, Okul Müdürü, Üsküdar Hacı Rahime Özsoy MTAL / Ataşehir Prof. Faik Somer Spor Lisesi, Türkiye
  • Yunanistan - Yasir İHTİYAR, Öğretmen, Çekmeköy Çınar Koleji, Yunanistan

SÖZLÜ BİLDİRİLER / ORAL PRESENTATIONS

  • Türkiye’de Eğitim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Eğitimden Beklentileri ve Karşılaştıkları Sorunlar - Abdullah ELMAS / İbrahim YILDIZ / Ahmet AKALIN / Ahmet ÖZDEMİR / Mehmet CERAN / Mehmet BALOĞLU / Hüseyin ŞANLI, Öğretmen, Türkiye
  • Irak'ta Türkmen Okullarının Durumu,  Sorunları ve Çözüm Arayışları - Abdulsalam ABDULMAJEED SHAKİR, Öğretim Görevlisi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Toplumsal Çatışma ve  Ayrımcılık Süreçlerinin Çözümü ve  İdaresinde Çokdillilik - Abdurrahman GÜLBEYAZ, Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Avrupa İle Osmanlı Arasında: Çok Kültürlülük Bağlamında Slovenya’da Türk Dili Öğretimi - Ahmet KOÇAK, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, İstanbul Medeniyet Üniversitesi, Türkiye
  • Yunus Emre ve  Magjan Jumabayev’ın Eserlerinde Hermeneutik Bağlantı - Akbota ABIYR, Öğretim Görevlisi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Kazakistan
  • Barış Eğitiminin Kazanımları - Ali KUZUDİŞLİ, Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Gümüşhane Üniversitesi, Türkiye
  • Göçmen,  Sosyo Ekonomik Yönden Dezavantajlı,  ve Farklı Etniklerden Öğrencilere Yaklaşım - Ali Çağrı AY, Öğretmen, Şehitkamil Bahattin Teymur İlkokulu, Türkiye
  • Başarı ve Motivasyon İçin Tarihten Bir Ses: İbni Haldun Örneği - Aykut KARAHAN, Öğretmen, Beylikdüzü Vali Muammer Güler Sosyal Bilimler Lisesi, Türkiye
  • Bulgaristan'da ve  Ürdün'de Türkçe Öğretimi Çok Kültürlülük Bağlamında Bir Karşılaştırma - Bekir KAYABAŞI, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Adıyaman Üniversitesi, Türkiye
  • Öğretmen Görüş ve Yaklaşımlarının,  Eğitim Ortamının Şekillendirilmesindeki Etkileri - Betül TONBULOĞLU / İsmail TONBULOĞLU / Öğretmen / Araştırma Görevlisi, Ataşehir İhsan Kurşunluoğlu Ortaokulu / Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
  • Farklılıktan Zenginliğe Eğitimin Rolü - Betül Belkıs OKUTAN, Öğretmen, Üsküdar Kısıklı Ortaokulu, Türkiye
  • Akışkan Gözetim Modeli Olarak Sosyal Medya: Çok Kültürlü Dijital Toplumun İmkânı - Birsen Banu OKUTAN, Yrd. Doç. Dr, Öğretim Üyesi, İstanbul Üniversitesi, Türkiye
  • Examples Of Application Of Multicultural Education İn Different Countries - Denada DOSTİ, Türkiye
  • Kültürlerarası Eğitimde Yaşayarak Öğrenme: Öğretmen ve Öğrenci Değişimi, Kültürel Hareketlilikler - Emel TURAN, Öğretmen, Kütahya MTAL, Türkiye
  • İHL Meslek Dersleri Öğretim Programlarının Çok Kültürlü Eğitim Perspektifinden Değerlendirilmesi - Engin KABAN, Okul Müdürü, Eynesil AİHL, Türkiye 
  • Kültürel Farklılıklara Karşı Hoşgörü ve Saygılı Olmada Eğitimin Rolü: Baş Aktör Öğretmen - Erdal KILIÇ, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, İstanbul Medeniyet Üniversitesi, Türkiye
  • Din Eğitiminde Çoğulcu Yaklaşımlar: Orta Öğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitapları Üzerine Bir İnceleme - Esra AY, Öğretmen, Üsküdar İHO, Türkiye
  • Eğitim: Çok Boyutlu Yoksulluk Düzeyinin Değerlendirilmesinin Esas Amili Gibi - Farhad MIKAYILOV / Matanat RESULOVA, Yrd. Doç. Dr., Azerbaycan Devlet İktisad Üniversitesi, Azerbaycan
  • Problems And Experience İn Training Teachers Of Mathematics And Computer Science For The Bilingual Environment (Tatar-Russian) - Farkhat ZARIPOV, Dr., Kazan Federal Üniversitesi, Rusya
  • Türkiye’de Çok Kültürlü Eğitim ve Suriyeli Sığınmacılar - Fatma AVCI, Öğretmen, Tepebaşı Hürrüyet İlkokulu, Türkiye
  • Çok Kültürlü Eğitim Bağlamında Osmanlı Devleti ve Türkiye Uygulamaları Karşılaştırması - Feride AKAN / Cihangir DOĞAN, Prof.Dr. /Selen BIÇAK, Öğretmen / Öğretim Üyesi / , Türkiye
  • French Language İn Algeria An Essay On Cultural Conflict - Ghania DIF KHELASSI, Yrd. Doç. Dr., / Mehmet Zeki AYDIN, Prof. Dr., Öğretim Üyesi, Cezayir 2 Ünivertsitesi / Marmara Üniversitesi, Cezayir / Türkiye
  • Culture And Early Childhood Education - Gizem GÜVEN, Okul müdürü, Küçük Afacanlar Anaokulu, Türkiye
  • Etnik ve  Mezhep Çatışmaların Etkisinde Irak'ta Eğitim (Karşılaştırmalı Bir Çalışma) - Goran SHOKOR, Doç. Dr, / Hazim BURHAN MUSTAFA, Dr., Öğretim Üyesi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Alevilerin Türkiye’de Dini Hayatlarıyla İlgili Problemleri - Halis DEMİR, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Cumhuriyet Üniversitesi, Türkiye
  • Görme Engellilerin Eğitimde Yaşadığı Zorluklar - Halis KURALAY, İstanbul Sosyal Hizmetler İl Md. Yrd., Türkiye
  • Zorunlu Dış Göç ve Eğitim: Türkiye’de Bulunan Suriyeli Sığınmacı Çocukların Eğitimi, Öğrenim Hakkı ve  Çok Kültürlü Eğitim Açılarından İncelenmesi - Hamza ATEŞ, Prof. Dr., Öğretim Üyesi, İstanbul Medeniyet Üniversitesi, Türkiye
  • Bulgaristan Eğitim Sisteminde Türkçenin Ana Dili Olarak Öğretimi - Harun BEKİR, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Plovdiv Paisiy Hilendarski Üniversitesi, Bulgaristan
  • Comparing The Existing Multicultural Teacher Competencies İn Turkey With The Exemplary Competencies: Suggestions For Improvement - Harun SERPİL, Öğretim Görevlisi, Anadolu Üniversitesi, Türkiye
  • Kültürlerarası Eğitimde Dilin Önemi - Hasan ATİK, Doç. Dr., Öğretim Üyesi, İstanbul Medeniyet Üniversitesi, Türkiye
  • Sınıf Öğretmenlerinin Demokrasi ve  Çokkültürlü Eğitime İlişkin Bilgi Düzeyleri ve  Tutumları - Hasan AYDIN, Doç.Dr., / Ferit ACAR / Çetin TORAMAN, Öğretim Üyesi / Okutman / Bilim Uzmanı, Yıldız Teknik Üniversitesi / İstanbul Medipol Üniversitesi / Keçiören RAM, Türkiye
  • Makedonya Cumhuriyeti'nde Toplumsal Barışa Katkısı Açısından Din ve  Ahlak Dersleri (Ders Kitapları Değerlendirmesi) - Hatice AYAR, Din Hizmetleri Görevlisi, DİB, Makedonya
  • İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Barış Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi - Hatice Tezer ASAN, Dr. / Dilek ÇAPAR, Öğretmen / Müdür Yardımcısı, Foça Ilıpınar Reha Midilli Özel Eğitim Uygulama Okulu / Vali Saim Çatır İlkokulu, Türkiye
  • Irak Eğitim Sisteminde Türkmen Okulları(Kuzey Irak Örneği) - Hazım Burhan MUSTAFA, Dr., Öğretim Görevlisi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Kültürlerarası İletişimsel Yeti: Çokkültürlü Sınıf Ortamında Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve  Çözüm Önerileri - Himmet SARITAŞ, Öğretmen, Sultangazi Mehmetçik Ortaokulu, Türkiye
  • Types Of Forgetting İn Social Sciences As Writing And Teaching Methodology İn The Balkans - Isa MULAJ, PhD., Institute for Economic Policy Research and Analyses, Kosova
  • Sosyalleşmede ve Çok Kültürlülüğü Kabullenmede Çocuk Oyunlarının Rolü - İbrahim YILDIRIM, Koordinatör, Yunus Emre Enstitüsü, Azerbaycan
  • AB Projeleri Kapsamında Yurt Dışına Giden Öğrenci ve  Öğretmenlerin Eğitimde Kültürel Etkileşim Tecrübeleri - İlbey DÖLEK, Öğretmen, Çukurova Elektrik Anadolu Lisesi, Türkiye
  • Çok Kültürlü Eğitim: İsveç Örneğiİshak ASLAN, Şube Müdürü, Üsküdar İlçe MEM, Türkiye
  • Eğitim Süreçlerinde Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları - İsmail TONBULOĞLU / Betül TONBULOĞLU / Mübin KIYICI, Doç. Dr., Araştırma Görevlisi / Öğretmen / Öğretim Üyesi, Yıldız Teknik Üniversitesi / Ataşehir İhsan Kurşunluoğlu Ortaokulu / Sakarya Üniversitesi, Türkiye
  • Suriyeli Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Görev Yapan Öğretmenlerin Çokkültürlülük Uygulamaları ile İlgili Görüşleri- Kübra KUZU / Nejla TONĞA / Hanife KIŞLA / Nagihan GÜRBÜZ, Öğretmen, Cevdet Nerse Bilim ve Sanat Merkezi / Pendik Buhara İlkokulu / Pendik Fatma Gözen Eralp İlkokulu / Bursa Merkez AİHL, Türkiye
  • Eğitim Algısına Farklı İki Perspektiften Bakış: Paul Feyerabend ve  Ali Şeriati - Mahmut ŞAYLIKAY, Dr. / Adnan AKIN, Doç. Dr., Öğretim Görevlisi / Öğretim Üyesi, Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye
  • ÖteKim - Mehmet Ali ÖZKAN, Program Koordinatörü, Yenidoğu Eğitim Kurumları, Türkiye
  • Okul Öncesi Çocuk Kitaplarının Çokkültürlülük Açısından İncelenmesi - Mehmet Hanifi AKYÜZ, Öğretim Görevlisi, FSM Vakıf Üniversitesi, Türkiye
  • Ortaöğretim Kurumlarında Madde Bağımlılığı Önleme Çalışmaları,  Portekiz - Braga Örneği - Melike ESEN, Öğretmen, Sarıgöl MTAL, Türkiye
  • İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Suriyelilere Yönelik Olumsuz Tutumlarının Çokkültürlü Eğitim Uygulamarı İle Değiştirilmesi - Meral SOLMAZ, Öğretmen, Esenler Türk-İsveç Kardeşlik İlkokulu, Türkiye
  • Küresel Düzeyde Çokkültürlü Eğitim Uygulaması Olarak United World College Örneği - Meral BAHAR / Kamer Ayberk BAHAR, Öğretmen / Öğrenci, Karatay Mehmet Hanefi Yapıcı Anadolu Lisesi / Westminster Üniversitesi, Türkiye / İngiltere
  • Applying Narrative Therapy Ideas İn Schools As A Humanitarian Perspective Which Supports Diversities And Values - Merve ARABUL, Öğretmen, Nevokul, Türkiye
  • Barışın Miltaşı: Çokkültürlülük - Metin BAYRAK, Eğitimci, Türkiye
  • Türkiye’de Suriyeli Çocuklar (Şanlıurfa,  Mardin,  Batman Örneği) - Musab BARAN, Araştırma Görevlisi, Ürdün Üniversitesi, Ürdün
  • Ortaöğretim Öğretmenlerinin Eğitimde Çok Kültürlülüğe Bakışının Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi (Sancaktepe İlçesi Örneği) - Mustafa OTRAR, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Marmara Üniversitesi, Türkiye
  • Ortaokulda Görev Yaban Öğretmenlerin Çok Kültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi - Mustafa DEMİR, Öğretmen, Fındıklı Muammer Çiçekoğlu İlköğretim Okulu, Türkiye
  • Eğitim Programında Çok Kültürlülük - Nejla SAKARYA, Eğitimci Yazar, Aile Sosyal Politikalar Bakanlığı, Nesil Yayınları, Türkiye
  • Elazığ’ın Geleneksel Çocuk Oyunları - Nihan KARABULUT, Öğretmen, Elazığ Anaokulu, Türkiye
  • Hayatları Değiştirilen İnsanların Çocukları - Nurdan KEÇE, Öğretmen, Beyoğlu Piripaşa Ortaokulu, Türkiye
  • Çok Kültürlülük Bağlamında Uluslararası İlahiyat Öğrenci Projesinin Açmazları Üzerine - Nurettin Gemici, Doç. Dr., Öğretim Üyesi, İstanbul Üniversitesi, Türkiye
  • Examination with Regard to Certain Variables of the Attitudes of Religious Culture And Moral Knowledge Course Teacher Candidates Towards Multicultural Education - Nurten KIMTER, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Çanakkale Onsekizmart Üniversitesi, Türkiye
  • Path To Global Morality- Qinalizāda’s Ahlāq-I Alāī on the Integrity Of Virtues in A Multicultural Educational Setting - Nurullah KOLTAŞ, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Trakya Üniversitesi, Türkiye
  • Çokkültürlülük Bağlamında Türkiye’de Alevilerin Din Eğitimi Hakkındaki Görüşleri - Nurullah BORA, Öğretmen, İstanbul İl MEM AR-GE, Türkiye
  • Bireysel ve Kültürel Farklılıklar Açısından Şahsiyet Eğitimi - Orhan Gazi GÖKÇE, Öğretmen, Beykoz Boğaziçi AİHL, Türkiye
  • Türkiye’de Kürt Dili Eğitimi (Mardin Artuklu Üniversitesi Örneği) - Ömer ÖZBEK, Araştırma Görevlisi, Marmara Üniversitesi, Türkiye
  • Osmanlı Devletinde Sivil Toplum Kuruluşlarının Balkanlarda Eğitimin Geliştirilmesindeki Rolü - Recep ÇELİK, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Yalova Üniversitesi, Türkiye
  • Çokkültürlülüğe Dayalı Din Eğitimi Modellerinin Türkiye’de Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme - Saadet İDER, Din Eğitimi Uzmanı, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye
  • Irak’ta Çokkültürlülük Bağlamında “Barış” Dergisi Deneyimi - Salih UÇAK, Dr., Öğretim Görevlisi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Toplumsal Barışın Sağlanması ve Korunmasında Öğretmenin Rolü: Şemdinli Örneği - Saynur ALTUNTEN, Öğretmen, Şemdinli Seyyid Abdullah Şemdini AİHL, Türkiye
  • Having A Sister, Brother With Disabilities - Shkëlzen LİMANİ, Master Öğrencisi, Uluslararası Novipazar Üniversitesi, Sırbistan
  • Irak'ta Türk Dili Bölümleri ve  Türkçenin Öğretiminde Rolü - Siham ABDULMAJEED AHMED, Prof. Dr., Öğretim Üyesi, Bağdat Üniversitesi, Irak
  • Developing Lesson About Multiculture In The Class Techer’s Lesson Developing Workshops in Class Teaching - Suzana MİLJKOVIĆ, Öğretmen, Kralj Petar I İlkokulu, Sırbistan
  • DKAB Dersi Programında Dini Çoğulculuk ve Çok Kültürlülük Anlayışı - Sümeyye DEMİRTAŞ / Hüseyin DEMİRTAŞ, 
  • Çekmeköy’den Radoviş’e Kardeşlik Köprüsü - Şakir GÜLDER / Yasemin OĞUZ COŞKUN, Şube Müdürü / , Çekmeköy İlçe MEM / , Türkiye
  • Küreselleşme ve Öğrenci Hareketliliği - Şenol ORAKCI / Hüseyin ÇEVİK / Osman AKTAN, Müdür Yardımcısı, Açıköğretim Ortaokulu / Keçiören Tevfik Ünsal İlkokulu / Düzce Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi, Türkiye
  • Yahya Kemal Beyatlı’daki “ Millet” Düşüncesinin Çok Kültürlülük Bağlamında Yalova İli Örneğinde İncelenmesi - Türkan AYYILDIZ / Segâh GÜMÜŞ, Öğretmen, Yalova AİHL / Yalova Nene Hatun MTAL, Türkiye
  • Suriyeli Eğitimcilerin Gözünden Göç ve Uyum Sürecinde Eğitimin İşlevi ve Barışa Katkısı - Yahya ŞAHİN / Asiye ŞAHİN, Araştırma Görevlisi / Eğitim Koordinatörü, Harran Üniversitesi / Al Hadara Geçici Eğitim Merkezi, Türkiye
  • Türkiye'de Görev Yapmakta Olan Öğretmenlerin Sınıf İçi Farklılıkların Farkında Olmaları Hakkında Bir Çalışma - Yahya Han ERBAŞ, Doktora Öğrencisi, Indiana Üniversitesi, ABD
  • Milli ve Manevi Değerlere Dayalı Kültürel Miraslarımızın Okul Öncesi Dönemde Geleneksel Oyunlar İle Tanıtımı ve Aktarımı - Zehra ŞAŞMAZ, Okul Müdürü, İrfan Anaokulu, Türkiye
  • Toplumsal Farklılıkların Zenginliğe Dönüştürülmesinde Eğitimin Rolü - Zeynep KORKMAZ, KK Öğreticisi, DİB, Türkiye
  • Evrensel Değerler Bağlamında Ahlaki Bir Kazanım Olarak Vicdanın İncelenmesi - Zeynep ÇETİN, Öğretmen, Şırnak Merkez Nazmiye Demirel MTAL, Türkiye
  • Öğretmen Formasyon Eğitimlerinde Çok Kültürlülük - Mahmut AYTEKİN, Öğretmen, İstanbul İl MEM AR-GE, Türkiye

ATÖLYELER / WORKSHOP APPLICATIONS (TRAINING WORKSHOP)

  • Applications that Contribute to Multiculturalism in Digital Media: eTwinning- a Safe Multicultural Platform for Teachers and Students / The Necessity for Multiculturality in Education - Bojana MANIC / Dragan KRECULJ, Öğretmen, St. Sava İlkokulu / Jovan S. Popovic İlkokulu, Sırbistan
  • Duygusal Zekâ Gelişimi Açısından Ailede ve Okulda Değerler Eğitimi, Oyun ve Drama Örnekleri - Ali ÇANKIRILI, Pedagog, Zefer Yayınları, Türkiye
  • 'Bu Dünya Hepimizin' Şarkılarla Hareket Müzik Oyun Dans - Ayhan ÖZTÜRK, Öğretmen, Özel İzmir Türk Koleji, Türkiye
  • "How to be at Peace with Ourselves and Others" - Educational Activities - Mirjana KOKERİĆ, Öğretmen, Branko Radiçeviç İlkokulu
  • Masalların Eşiğinde, Medeniyetin Beşiğini Keşfediyorum - Mehtap ŞENKAYA / Meral ŞENKAYA, Okul Öncesi Eğitim Koordinatörü, Türkiye
  • Dare to be Different - Jasmina MİLİCEVİC, Öğretmen, Olga Milicevic İlkokulu, Sırbistan
  • Okul Öncesi Öğrencilerine Farklı Kültürlerin Öğretimi - Esin ALTIN / Buket SARI, Öğretmen, Döşemealtı Fatma Yusuf Bilgiç İlkokulu, Türkiye
  • Mani Tiyatrosu - Lokman Ali YAVUZ, Öğretmen, Avcılar Abdulkadir Uztürk İlkokulu, Türkiye
  • Ortak Kültürel Mirasın Örnek Şehri Prizren: Bir Şehir Multikültürel Miras - Fetnan DERVİŞ, Öğretmen, Gjon Buzuku Lisesi, Kosova
  • Activities in Classrooms Focused on Equality - Elena JOVANOVİK / Deniz OSMANİ, Öğretmen, Brother Ramiz and Hamid İlköğretim Okulu, Makedonya
  • Yaratıcı Drama Yoluyla Barış Eğitiminin Çocuklara Verilmesi - Ali Oktay ÖZBAYRAK, Öğretmen Adayı, Türkiye
  • Hoşgörüden Yola Çıktık Drama Yaptık - Sabahat ÖZGÖL / Güner ÖZEN / Safiye KILIÇ, Öğretmen, Üsküdar Capitol Ortaokulu / İstanbul Üsküdar Lisesi / Üsküdar Hafize Özal İlkokulu, Türkiye
  • Tasarım Atölyem - Oya AYAL, Müdür Yardımcısı, Akçaabat Fevzipaşa Ortaokulu, Türkiye
  • Uygulamalı Makey Makey Atölyesi - Melike Nur SAĞLAM, Öğretmen, Esenler 125. Yıl Ortaokulu, Türkiye
  • Hoşgörü - Sakine RÜZGAR / Hacer ÖZASLAN, Öğretmen, Başakşehir Nurettin Topçu İlkokulu / Kocaeli İl MEM AR-GE, Türkiye

 

POSTER SUNUMLAR / POSTER PRESENTATIONS

  • Educational Indicators and Schooling in Algeria - Abd Elmalek BOUDOUR, Yrd. Doç. Dr, / Saléha BRADAIA, Yrd. Doç. Dr, Öğretim Üyesi, Cezayir 2 Üniversitesi, Cezayir
  • The Design of Cyrillic-Latin Converter For Tatar Language - Andrey VLADIMIROVICH DANILOV  / Leila LEONARDOVNA SALEKHOVA / Bulat KHAKIMOV, Aday Öğretmen / Öğretim Üyesi / Öğrenci , Kazan Federal Üniversitesi, Rusya
  • İlköğretim Öğrencilerinde Görülen Yazı Yazma Sorunlarının Nedenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bu Konudaki Görüşleri ve Çözüm Önerileri - Ayşe ÇELİKKOL, Öğrenci, Zirve Üniversitesi, Türkiye
  • Edebi Metinlerle Farklı Kültürleri Tanıma, Bu Kültürleri Kendi Kültürümüzle Karşılaştırma - Ayten ÖZTÜRK, Öğretmen, Sarıkamış Şehit İlhan Yıldız Anadolu Lisesi, Türkiye
  • Proje Okulu''Namık Kemal İlkokulu'' - Baysan Banu UZUN / Tahsin BAYRAM / Ahmet ALBAYRAK, Müdür Yardımcısı / Okul Müdürü / Müdür Yardımcısı, Giresun Namık Kemal İlkokulu, Türkiye
  • Eğitimde Çokkültürlülüğe İslâmî Bir Bakış - Berna TAŞER, Öğretmen, Tuzla İTOSB MTAL, Türkiye
  • Kütahya’ya Göç Etmiş Ergenlik Çağındaki Yabancı Uyruklu Lise Gençlerinin Değişen Eğitim Yaşamlarının Sosyolojik Analizi - Emel TURAN, Öğretmen, Kütahya MTAL, Türkiye
  • Değerler Eğitimi - Eser ÜNALAN ŞENLER / Meral CANTÜRK / Hümeyra BEKTAŞ, Okul Müdürü / Küçükçekmece Nene Hatun Anaokulu / Küçükçekmece Ahmet Ermiş Anaokulu / Küçükçekmece Ziya Gökalp Anaokulu, Türkiye
  • İşitme Engelli Öğrencilerin İkinci Dilde Okuma Yazma Gelişimleri - Esra ERBAŞ, Öğrenci, Indiana Üniversitesi, ABD
  • Evreni Keşfediyorum - Fatma HALAVUK, Müdür Yardımcısı, Kayseri Şerife Bacı MTAL, Türkiye
  • Öğretmen - Öğrenci İlişkilerinin Şekillenmesinde Öğretmen - Veli İşbirliğinin Rolü - Gunay KAZIMOVA, Dr, Öğretim Üyesi, Gence Devlet Üniversitesi, Azerbaycan
  • Kültür Aşım - Gülmisal KARABACAK / Nilgün KUTLUATA, Öğretmen, Esenler Neyyir Turhan İlkokulu, Türkiye
  • İletişimin Evrensel Dili sanat - Halil KÜÇÜK, Öğretmen, Beylerbeyi Sabancı Olgunlaşma Enstitüsü, Türkiye
  • Orta Öğretim Öğrencilerinde Şiddet Eğilimi - Hatice TUNCER UÇAR, Öğretmen, Atakum AİHL, Türkiye
  • Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çokkültürlülüğe Yönelik Algılarının İncelenmesi - Hülya GÜMÜŞTEPE / Halime Nur SEZER, Öğretim Görevlisi, FSM Vakıf Üniversitesi, Türkiye
  • Adalet Kavramı Üzerine Bir Kavram Karikatürü Çalışması - Meral SOLMAZ, Öğretmen, Esenler Türk-İsveç Kardeşlik İlkokulu, Türkiye
  • Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çokkültürlülük Yeterlik Algılarının Analiz Edilmesi - Mesut BIYAN / Mahmut ŞAHLIKAY, Öğretmen / Öğretim Görevlisi, Sivas Karşıyaka MTAL / Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye
  • Okul Kültürü ve Akademik Başarı: Ülkeler Arası Bir Karşılaştırma - Metin KAYA / Mecit KARA / Mustafa ÖĞÜK / Lokman MEŞE, Öğretmen, Türkiye
  • Kültürler Arası Çocuk Oyunları - Mine AKOVA, Öğretmen, Sultanbeyli Gölet İlkokulu, Türkiye
  • Suriyeli Sığınmacıların Yaşadıkları Eğitim Sorunları - Miray OĞUZGİRAY YILDIZ, Öğretmen, Kağıthane Günebakan İlkokulu, Türkiye
  • Batı Dillerine Tercüme EdilenTemel Fıkıh Metinleri Bağlamında İslam Hukuku Eğitimi - Muhittin ÖZDEMİR, Yrd. Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Bingöl Üniversitesi, Türkiye
  • Toplumsal Barış İçin Okullarımızda Neler Yaptık? - Müzeyyen AYKUT / Mürüvvet AYKUT, Öğretmen / , Konya Mevlana İHO / Antalya, Türkiye
  • SEVGİdolu ANAdolu - Naciye SALTIKALP KAYA, Öğretmen, Urla Sezai Gönül Akdağ Anaokulu, Türkiye
  • Çok Kültürlü Öğrencilerin Kültürel Oryantasyon Sürecinde Kullanılabilecek Fiziksel Aktivite ve Uygulama Örnek ve Önerileri - Rezan EZER, Öğretmen, Antakya Ovakent İlkokulu, Türkiye
  • Interactive web 2.0. Tools in Content and Language Integrated Learning (CLIL) - Rinata RAISOVNA ZARIPOVA, PhD, / Leila LEONARDOVNA SALEKHOVA, Prof. Dr. / Andrey VLADIMIROVICH DANILOV, Öğrenci / Öğretim Üyesi / Aday Öğretmen, Kazan Federal Üniversitesi, Rusya
  • Türkiye'de Oynanan Yöresel Çocuk Oyunları (Dombik, Körebe, Mendil Kapmaca) - Sahre BAŞER, Öğretmen, Onikişubat Zeki Karakız Ortaokulu, Türkiye
  • Küresel Renkler - Saynur OKUMUŞ, Öğretmen, Fatih Topkapılı Mehmet Bey İlkokulu, Türkiye
  • Entrepreneurship Education – Examples of Good Practice of Educational Policies, Models and Practice in the Countries of Western Balkans - Slavica TOPLİCA, Öğretmen, King Peter II Ortaokulu
  • Gülen Çocuk Projesi - Songül ÖZTEKİN / Betül KAYA, Rehber Öğretmen / , Sultangazi Aşık Sümmani Ortaokulu / , Türkiye
  • Avrupa Birliği Sürecinde Türkiye ve Ab Ülkeleri Okul Öncesi Eğitim Okullaşma Oranı İstatistiklerinin Karşılaştırılması - Şerife Serap MUTLUAY, Öğretmen, Mustafakemalpaşa Nilüfer Hatun MTAL, Türkiye
  • Sevginin Dokunuşu - Şükran AKAY, Öğretmen, Beşiktaş Org. Kami Güzey İlkokulu, Türkiye
  • Sosyal Medya, Kültür Etkisi ile Agnotoloji Etkisi - Türkan AYDOĞAN, Öğretim Görevlisi, Esenyurt Üniversitesi, Türkiye
  • Tanzimat’tan Cumhuriyet’e Kadarki Dönemde Yazılan Manzum Hikâyelerde Kendini Gösteren “Değerler Eğitimi” - Ünal BÜYÜK, Öğretmen, Merkezefendi Durmuş Ali Çoban Anadolu Lisesi, Türkiye
  • Amerika Birleşik Devletleri'nde Çok Kültürlü Öğretmen Eğitimi - Yahya Han ERBAŞ, Doktora Öğrencisi, Indiana Üniversitesi, ABD
  • Sosyal Ağların Türkçeye Olan Etkisi - Yunus YENİÇERİ / Rukiye YENİÇERİ, Öğretmen, Kağıthane Gültepe İHO, Türkiye

 

ÇALIŞTAY MÜZAKERESİ / WORKSHOP SESSIONS (DISCUSSION WORKSHOP)

  • Talim ve Terbiye Esaslı Maarif Sistemi - Ali Sedat ASLAN, Genel Müdür Yardımcısı, Özel Gökyüzü Eğitim Kurumları, Türkiye
  • Küreselleşme Karşısında Irak Eğitim Sistemi - Avin SAMİ ARİF, Öğretim Görevlisi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Medyanın Rolü: Barış İçin Eğitim - Cahit RAMADANI, Eğitim Müfettişi, Sırbistan
  • Farklı Ülkelerde Çokkültürlü Eğitim Etkinlikleri (Romanya, İtalya, Polonya, Türkiye) - Caner DİNLER, Öğretmen, Ataşehir Hasan Leyli İlkokulu, Türkiye
  • Lise Öğrencilerinde Şiddet ve Okula Yabancılaşmanın İncelenmesi - Cüneyt Altan ALTAY, Öğretmen, Ankara Pursaklar Fen Lisesi, Türkiye
  • Çocuk İstismarında Çizgi Filmlerin Rolü - Gamze YILMAZ, Yüksek Lisans Öğrencisi, Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye
  • Eğitimde İnsanî ve Sosyal Gelişim Boyutu - H. Emin SERT, Dr., Fakülte Sekreteri, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkiye
  • Bir Okulun Yıllık Faaliyetleri - Halil ÇETİN, Okul Müdürü, Kütahya Altıntaş AİHL, Türkiye
  • Demokratik Ve Toplumsal Yaşam Becerilerinin Gelişimi İçin Etkin Yardımlaşma - İsmail YILDIRIM / Kübra ÇAKIR, Okul Müdürü / Öğretmen, Akçaabat Fevzipaşa Ortaokulu, Türkiye
  • Kültürümüzü ve Değerlerimizi Koruyarak Dünya Vatandaşı Yetiştirmek - Leyla ERDOĞAN / Nurmelek DANIŞMAZ, Genel Müdür / Öğretmen, Özel Asfa Ankara Ferda Koleji, Türkiye
  • Sosyal Barış Odaklı Okul Faaliyeti - Mahmut BALCI, Okul Müdürü, Esenler Aksoy İHO, Türkiye
  • Eğitim ve Etik - Memet TURAÇ, Öğretmen, Kahramanmaraş Cumhuriyet Ortaokulu, Türkiye
  • Avusturya’daki Türk Öğrencilerin Okul Hayatlarında Etkili Olan Unsurlar - Mesut KOCA, Okul Müdürü, Viyana İHL, Avusturya
  • Mesleki Eğitimde Solaklık ve İSG - Mevlüt TUNCEL / Taner AYDOĞDU, Öğretmen, Nevşehir MTAL, Türkiye
  • Farklı Topraklarda Yaşayan Çiçekler - Mükerrem DEMİRARSLAN, Öğretmen, Şişli Fuat Soylu İlkokulu, Türkiye
  • Irak’ta Ana Dil Eğitimi ve Etnik Gruplar - Naznaz TAWFEQ, Öğretim Görevlisi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Irak’ta Eğitim ve Göç Olgusu - Nouray OMER ALİ, Öğretim Görevlisi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Değer Aktarımı Açısından Gezi Yazılarının Önemi - Rukiye YENİÇERİ, Öğretmen, Kağıthane Gültepe İHO, Türkiye
  • Kurds EFL teachers' Awareness of Globalization of English Language Learning in Higher Education in Kurdistan, Iraq - Shireen RASHID, Doç. Dr., Öğretim Üyesi, Erbil Selahaddin Üniversitesi, Irak
  • Göç’ün getirdikleri - Şefreş NASANLI, Okul Müdürü, Siverek Mehmet Ragıp Karcı Kız AİHL, Türkiye
  • “Çalıkuşu” Romanında Notre Dame de Sion (Özel Fransız Lisesi) - Şemseddin KOÇAK, Öğretim Görevlisi, Çukurova Üniversitesi, Türkiye
  • Kültür Farklılıklarının Eğitime Yansıması Ve Çokkültürlülük - Yetiş GÖRGÜÇ, Müdür Yardımcısı, Çaldıran Anıttepe Ortaokulu, Türkiye
Sayfa Görüntülenmesi : 459
2016-05-21
 
 
 
 
   
 

Güncel Öncü Eğitimciler Etkinlikleri



Ara Tatilde Kudüs - 31 Ocak / 3 Şubat 2018
Enneagram, Kişilik Analizleri 2. Seviye - Başlangıç 23 Kasım 2017 Perşembe
Enneagram, Kişilik Analizleri Giriş Seviyesi - 18 Kasım 2017 Cumartesi
Çağrı: İmam Hatip Öğretmenleri Zirvesi, Gençlik ve İnanç Çalıştayı
Sınıf Yönetiminde Sorunlar ve Çözüm Önerileri Atölyesi - 25 Kasım 2017 Cumartesi
Değerlerimizin Eğitimi ve Değerlerimizin Yaşatılması Görevi Kime Emanet Edilmeli? - Mahmut BALCI
Bir Harfin Nesi Var İki Harfin Sesi Var - 11 Kasım 2017
Yeni(lenen) Öğretmen: IX. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu
Öğretmenim Sempozyumu Kayıt ve Ödeme Bilgileri
Program: IX. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu
Gariplerin İzinde Endülüs Gezisi II
Robotik ve Kodlama Eğitmen Eğitimi
KAİZEN Felsefesi ve Eğitim Kurumlarında İyiye Doğru Değişim - Bera Zeyneb TÜRKMEN
Eleştiri mi Kompleks mi? - Yrd. Doç. Dr. İbrahim Hakan KARATAŞ
Liseye Geçişte Mümkün ve Adil Olan Nedir? - Muhammet YILMAZ
 
 


ULUSLARARASI ÖNCÜ EĞİTİMCİLER DERNEĞİ 2013 - Tel: 0 216 640 10 55 - oncuegitimciler@gmail.com - Site Haritası
 .