1. Açılış ve Protokol Konuşmaları
a. Açılış Konuşması – Gökhan ERENOĞLU / Öncü Eğitimciler YK Başkanı
b. Protokol Konuşması – Sinan AYDIN / Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürü
c. Protokol Konuşması – Dr. Muammer YILDIZ / İstanbul İl MEM
2. Panel
a. Öğrenen Öğretmen - Öğrenen Okul - Dr. İbrahim Hakan KARATAŞ
b. Öğrenen Okul - Mithat ÇAM
c. Öğrenen Öğretmen - Hüseyin AKAR
3. I. Oturum: Eğitim ve Teknoloji
a. Teknolojiye Bağ(ım)lı mısınız? - İsmail TONBULOĞLU, Betül TONBULOĞLU
b. Fırst Lego Ligi Süreci ve Öğretime Katkıları - Dr. Ayşegül KINIK TOPALSAN
c. Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları - Nilgün GÜRLER
d. Nedir Bu STEM? - HATİCE DURMAZ CÜCÜ
4. II. Oturum: Eğitim ve Oyun
a. Egitimde Yeni Ufuklar: Alan Olusturma, Pedagojik Dans ve Oyun - Uzm. Pedagog Hemsin ADİGÜZEL
b. Davranış Bağımlılığından Kurtulmak İçin Oyun Örnekleri - Muhammed EROL
c. DKAB Dersinde Tabu Oyunu - İlhan TETİK
d. Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı - Sibel Çatar, Nurdan Korkmaz
5. III. Oturum: Öğretmen Yetiştirme
a. Kendini Geliştir Geleceği Değiştir - Sabahat ÖZGÖL
b. Mentör Öğretmenlerin Aday Öğretmen Yetiştirme Rolleri - Ayşe MACİT, Mücahit GÖÇER, Yeliz YILMAZ
c. Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim İle İlgili Görüşleri - Mustafa DEMİR
d. Hizmetiçi Eğitimin Gerekliliği - Ayşegül AYIK ŞEN
6. IV. Oturum: Etkili Öğretmenlik
a. Eğitim ve Öğrenci Koçluğu - Nurullah DEMİR, Nurefşan DEMİR
b. Özel Okullarda Sınıf Yönetimi - Ahmet BOLELLİ
c. Yeni Bir Beceri Alanı Olarak Profesyonel Öğrencilik: Profesyonel Öğrenci’den Kamîl İnsan’a - Mem Turgut ÖZATLI
d. Değerler Eğitiminde Öğretmenin Rolü - Firdevs KÖSE
7. V. Oturum: Eğitim Felsefesi
a. Kavramlar Üzerinden Eğitim - Mehmet DEMİRALAY
b. Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Din Eğitiminin Zihinsel Engelli Kaynaştırma Öğrencisine Uygunluğu - Tecelli KARASU
c. Eğitim Özgürleştirir(Mi)? - Mehmet Ali KILIÇ
d. Ahlak Felsefesi Kime Göre Neye Gore - Meliha AVŞAR
8. VI. Oturum: İyi Örnekler - 1
a. Fen Bilimlerinde Öğrenme Deneyleri - Melih GÜNDÜZ
b. Sayısal Geri Dönüşüm - Caner Günhan YALIN
c. Güvercinimden Mektup Var - Mine AYDIN
d. Klasikten Yeniliğe Okul Öncesinde Uygulamalı Yabancı Dil Öğretimi - Şeyma KANBEK
9. VII. Oturum: İyi Örnekler - 2
a. Eğlenerek Öğrenme Uygulamalar - Kenan KESKİN
b. Şiir Tadında Dersler - Gülmisal KARABACAK, Nilgün KUTLUATA, Didem ŞİMŞEK, Fatıma YILDIZ BALCI
c. Öğrenirken Eğlen, Eğlenirken Öğren - İshak AŞAR
d. Kültür Sanat ve Medya Bağlamında Öğretmenlerin Tutumu - Mahmut BIYIKLI
10. VIII. Oturum: Öğrenme Modelleri
a. İlahi Bir Eğitim Yöntemi Olarak Kıssa - Dursunali EMECEN
b. Okul İçinde Okulsuzluk: Reggio Emilia Alternatif Eğitim Yaklaşımı - Merve ÖZKAYA
c. Yeni Öğrenme Tasarımları ve Model Uygulamalarının Ders İşlenişindeki Etkileri - Ayşe DEMİRKAN, Işıl SAĞLAM
d. Waldorf Alternatif Eğitim Yaklaşımı - Cengiz TEKERCİ, Elçin YILDIZDOĞAN, Şule MERAL
11. IX. Oturum: Eğitimde Proje
a. İstanbul Eğitimde İyi Örnekler Paylaşımı Konferansı - Abdullah TAŞKIRAN
b. Araştırmacı Çocuk Programı - Yurdanur AY PAŞA, Mehtap ŞENKAYA
c. Doğumdan Mezara Kadar Eğitim Halk Eğitimi Merkezinden Geçer - Sedat BÜYÜK
12. X. Oturum: Öğretim Rehberliği
a. Eğitim, Öğretmen ve Engellik Algısı - Seben Ayşe DAYI
b. Öğrencimin Terapisti Olabilir Miyim? - Serap BUHARALI
c. Okul Öncesi ve İlköğretimde Kaynaştırma Uygulamaları - Seda KARAKAŞOĞLU
13. XI. Oturum: Okul ve Çocuk
a. Üçgünlük Dünya İçin Beş Günokula Gidilir Mi? - Ahmet BAŞTAN
b. Çalıkuşu Roman Kahramanı Feride, “Hiperaktif” Mi, Yoksa “Yaramaz/Uyumsuz” Bir Çocuk Mu? - Şemseddin KOÇAK
c. Eğitimin Temel Olgusu Çocuk İmgesi Üzerine Bir Yolculuk - Güllü KAZAK, İmran BAYRAKDAR
14. XII. Oturum: Öğretmen Modelleri
a. Bir Eğitim Modeli Olarak Mehmet Akif Ersoy - Deniz TÜRK
b. İdealist Bir Nesil Yetiştirmeye Adanan Ömür- Nureddin Topçu - Zafer BİLGİ
c. Turfanda Mı, Yoksa Turfa Mı? (Öğretmenlerde Farkındalık Oluşturma) - Rabia OĞUR
15. Kapanış Konuşması – M. Cüneyt ANCIN / Öncü Eğitimciler Derneği Danışmanı
|