AÇILIŞ: 09:45 - 10:30
|
PANEL: 10:30 -12:00
|
Gökhan ERENOĞLU - Öncü Eğitimciler YK Başkanı
Sinan AYDIN - Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürü
Dr. Muammer YILDIZ - İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü
Hilmi TÜRKMEN - Üsküdar Belediye Başkanı
Mustafa GÜLER - Üsküdar Kaymakamı
|
Öğrenen Öğretmen - Öğrenen Okul
Dr. İbrahim Hakan KARATAŞ - Medeniyet Üniversitesi
Öğrenen Okul
Mitat TEKÇAM - Kartal AİHL Müdürü
Öğrenen Öğretmen
Hüseyin AKAR - TEKDEN Eğitim Kurm. İcra Kurulu Başk.
|
SEMİNER SALONU |
BOĞAZİÇİ SALONU |
AVRASYA SALONU |
SİNEMA SALONU |
I. Oturum 13:00 -14:30
EĞİTİM VE TEKNOLOJİ
|
II. Oturum 13:00 -14:30
EĞİTİM ve OYUN
|
III. Oturum 13:00 -14:30
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
|
IV. Oturum 13:00 -14:30
ETKİLİ ÖĞRETMENLİK
|
Teknolojiye Bağ(ım)lı Mısınız?
İsmail TONBULOĞLU - Betül TONBULOĞLU
Fırst Lego Ligi Süreci ve Öğretime Katkıları
Dr. Ayşegül KINIK TOPALSAN
Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
Nilgün GÜRLER
Nedir Bu STEM?
Hatice DURMAZ CÜCÜ
|
Egitimde Yeni Ufuklar: Öğrenme Alanı, Pedagojik Dans ve Oyun
Uzm. Pedagog Hemşin ADIGÜZEL
Davranış Bağımlılığından
Kurtulmak İçin Oyun Örnekleri
Muhammed EROL
DKAB Dersinde Tabu Oyunu
İlhan TETİK
Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı
Sibel Çatar - Nurdan Korkmaz
|
Kendini Geliştir Geleceği Değiştir
Sabahat ÖZGÖL
Mentör Öğretmenlerin Aday
Öğretmen Yetiştirme Rolleri
Ayşe MACİT
Mücahit GÖÇER - Yeliz YILMAZ
Öğretmenlerin Hizmet İçi
Eğitim İle İlgili Görüşleri
Mustafa DEMİR
Hizmetiçi Eğitimin Gerekliliği
Ayşegül AYIK ŞEN
|
Eğitim ve Öğrenci Koçluğu
Nurullah DEMİRNurefşan DEMİR
Özel Okullarda Sınıf Yönetimi
Ahmet BOLELLİ
Yeni Bir Beceri Alanı Olarak
Profesyonel Öğrencilik:
Profesyonel Öğrenci’den
Kamîl İnsan’a
Mem Turgut ÖZATLI
Değerler Eğitiminde
Öğretmenin Rolü
Firdevs KÖSE
|
V. Oturum 15:00 -16:30
EĞİTİM FELSEFESİ
|
VI. Oturum 15:00 -16:30
İYİ ÖRNEKLER I
|
VII. Oturum 15:00 -16:30
İYİ ÖRNEKLER II
|
VIII. Oturum 15:00 -16:30
ÖĞRENME MODELLERİ
|
Kavramlar Üzerinden Eğitim
Mehmet DEMİRALAY
Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Din Eğitiminin Zihinsel Engelli Kaynaştırma Öğrencisine Uygunluğu
Tecelli KARASU
Eğitim Özgürleştirir(Mi)?
Mehmet Ali KILIÇ
Ahlak Felsefesi, Kime Göre
Neye Göre
Meliha AVŞAR
|
Fen Bilimlerinde Öğrenme
Deneyleri
Melih GÜNDÜZ
Sayısal Geri Dönüşüm
Caner Günhan YALIN
Güvercinimden Mektup Var
Mine AYDIN
Klasikten Yeniliğe Okul Öncesinde
Uygulamalı Yabancı Dil Öğretimi
Şeyma KANBEK
|
Eğlenerek Öğrenme Uygulamaları
Kenan KESKİN
Şiir Tadında Dersler
Gülmisal KARABACAK
Nilgün KUTLUATA - Didem ŞİMŞEK - Fatıma YILDIZ BALCI
Öğrenirken Eğlen, Eğlenirken Öğren
İshak AŞAR
Kültür Sanat ve Medya Bağlamında Öğretmenlerin Tutumu
Mahmut BIYIKLI
|
İlahî Bir Eğitim Yöntemi Olarak Kıssa
Dursunali EMECEN
Okul İçinde Okulsuzluk:
Reggio Emilia Alternatif EğitimYaklaşımı
Merve ÖZKAYA
Yeni Öğrenme Tasarımları ve
Model Uygulamalarının Ders
İşlenişindeki Etkileri
Ayşe DEMİRKAN - Işıl SAĞLAM
Waldorf Alternatif Eğitim Yaklaşımı
Cengiz TEKERCİ - Şule MERAL
Elçin YILDIZDOĞAN
|
IX. Oturum 16:45 -17:45
EĞİTİMDE PROJE
|
X. Oturum 16:45 -17:45
ÖĞRETİM REHBERLİĞİ
|
XI. Oturum 16:45 -17:45
OKUL ve ÇOCUK
|
XII. Oturum 16:45 -17:45
ÖĞRETMEN MODELLERİ
|
İstanbul Eğitimde İyi Örnekler Paylaşımı Konferansı
Abdullah TAŞKIRAN
Araştırmacı Çocuk Programı
Yurdanur AY PAŞA - Mehtap ŞENKAYA
Doğumdan Mezara Kadar Eğitim
Halk Eğitimi Merkezinden Geçer
Sedat BÜYÜK
|
Eğitim, Öğretmen ve Engellilik Algısı
Seben Ayşe DAYI
Öğrencimin Terapisti Olabilir miyim?
Serap BUHARALI
Okul Öncesi ve İlköğretimde Kaynaştırma Uygulamaları
Seda KARAKAŞOĞLU
|
Üçgünlük Dünya İçin Beş Gün Okula Gidilir Mi?
Ahmet BAŞTAN
Çalıkuşu Feride, “Hiperaktif” mi, Yoksa “Yaramaz/Uyumsuz” Bir Çocuk mu?
Şemseddin KOÇAK
Eğitimin Temel Olgusu Çocuk İmgesi Üzerine Bir Yolculuk
Güllü KAZAK - İmran BAYRAKDAR
|
Bir Eğitim Modeli Olarak Mehmet Akif Ersoy
Deniz TÜRK
İdealist Bir Nesil Yetiştirmeye Adanan Ömür- Nureddin Topçu
Zafer BİLGİ
Turfanda Mı, Yoksa Turfa Mı? (Öğretmenlerde Farkındalık
Oluşturma)
Rabia OĞUR
|
POSTER SUNUMLAR |
Hasta Anlıyorum - İlhan TETİK
Sınıftan Sivil Toplum Gönüllülüğüne - Güllü KAZAK - İmran BAYRAKDAR
İçimizdeki Yazarları Tanıyor muyuz? - Ahmet BAŞTAN
Öğrenmek İçin Oyna, Oynamak İçin Öğren - Hatice DURMAZ CÜCÜ
|
Eğlenerek Dil Bilgisi Öğreniyoruz - Deniz TÜRK
Oyunun İyileştirici Gücü - Serap BUHARALI
Seviye Kartları - Mehmet Tayyar ÖZBAK
Dogvil Filmi Üzerinden Ahlâk Felsefesi - Meliha AVŞAR
Müzede Yaratıcı Drama - Lider HEPGENÇ
|
facebook.com/
oncuegitimcilerdernegi
twitter.com/oncuegitimciler
|
DEĞERLENDİRME VE KAPANIŞ (17:45 -18:30)
M. Cüneyt ANCIN - Eğitim Yöneticisi
|
DİNLEYİCİ KAYDINIZI YAPTIRINIZ
www.oncuegitimciler.org.tr
|