PROFESYONEL ÖĞRETMEN EĞİTİMİ PROGRAMI
ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONU ve İÇERİKLERİ
Uluslararası Öncü Eğitimciler Derneği; öğretmenlerin mesleki, kişisel ve sosyal gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla öğretmeni merkeze alarak sempozyum, zirve, seminer, atölye vb. eğitim etkinlikleri geliştirmektedir. Geliştirilen eğitimler; üç yıla yakın süredir, dernek bünyesinde, özel okullarda, devlet kurumlarında ve eğitim şirketlerinde 300’den fazla gerçekleştirilmiştir. Bu süreçte 6000’den fazla eğitimcinin mesleki gelişimine katkı sağlanmıştır.
Eğitimler katılımcı kitlesi itibariyle iki kategoride planlanmıştır. Bu kategoriler, atölye ve seminerden oluşmaktadır. Atölyeler; içeriğin uygulamaya dönük yapılandırılmasıyla gerçekleştirilir. Atölyelere katılım azami 20 kişi ile sınırlandırılmıştır. Seminerler; aynı içeriğin seminer tarzında sunumu ve eğitimcilerin tamamının eşzamanlı olarak katılabilmesine imkân sunar.
Atölye ve seminerler, konuya dair ana fikir vermeyi hedefler, alanı tüketicilik iddiasında değildir. Eğitimcilerin iç dinamiklerine katkı sağlayarak, yenilenme ve gelişme sürecine katkıda bulunmayı amaçlamaktadır.
Okullar, kolejler, bilgievleri ve ihtiyaç duyan kurumlara yönelik geliştirilen “Öğretmen Eğitimi Programı” aşağıdaki konu başlıkları ve anahtar kavramlardan talep ettikleriniz doğrultusunda uygulanacaktır.
Programın ayrıntılarını ve konu içeriklerini incelemek için lütfen tıklayınız.
Profesyonel Öğretmen Eğitim Programının kurumunuzda uygulanmasını isterseniz bizimle irtibata geçiniz.
0 216 640 10 55 - oncuegitimciler@gmail.com
PROFESYONEL ÖĞRETMEN EĞİTİMİ PROGRAMI [POP] |
No |
Konu |
Eğitim Lideri |
Eğitim Niteliği
KatılımcıSayısı
|
Süre |
1 |
Eğitim ve Öğrenci Koçluğu |
İbrahim Hakan KARATAŞ |
Seminer |
Bir / İki Gün |
2 |
Zaman Yönetimi |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
3 |
Döküman Yönetimi |
4 |
Stratejik Planlama |
Bir Gün |
5 |
SWOT Analizi |
6 |
Eğitici Oyunlar, Modül 1 |
Erdem ÇAKI |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
7 |
Eğitici Oyunlar, Modül 2 |
8 |
Din Eğitiminde Oyun |
9 |
Eğitici Drama |
10 |
Din Eğitiminde Drama |
11 |
Eğitimde İstasyon Tekniği Uygulamaları |
12 |
Ders Görseli Hazırlama (Karikatür - Resim) |
İsmail TONBULOĞLU |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım Gün |
13 |
Sosyal Medya ve Eğitsel Etkinlikler |
Atölye - 20 Kişi |
14 |
Öğrencilerde Teknoloji Bağımlılığı ve Çözüm Önerileri |
Seminer |
15 |
Etkili Sınıf Yönetimi |
Muhammet YILMAZ |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
16 |
Değerler Eğitimi ve Okul Etkinlikleri |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
17 |
Öğrencilerle İletişim Becerileri |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
18 |
Etkili Öğretmenlik |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
19 |
Öğretmenlik Sanatı |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
Seminer |
Yarım Gün |
20 |
Eğitimde Oyun ve Eğlenceli Etkinlikler |
Ayşe MACİT |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
21 |
Din Eğitiminde Oyun ve Eğlenceli Etkinlikler |
22 |
Davranış Merkezli Siyer Öğretimi |
23 |
Oyuncu Öğretmen Olmak Modül 1: Rol Oynamak ve Anlatıcılık
|
Dursun Ali EMECEN |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
24 |
Oyuncu Öğretmen Olmak Modül 2: Oyun
|
25 |
Masal’ın Eğitim Hali Yöntem ve Uygulama Örnekleri |
26 |
Oyun’un Eğitim Hali Yöntem ve Uygulama Örnekleri |
27 |
Yaratıcı Yazma |
Agâh Bilal KÖROĞLU |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
28 |
İletişimde Beden Dili: Drama |
|
|
29 |
Reggio Emilia Yaklaşımı Atölye Uygulaması |
Merve ÖZKAYA
Seben Ayşe DAYI
|
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
30 |
Reggio Emilia Yaklaşımı Eğitmen Eğitimi |
Seminer |
İki Gün |
31 |
Materyal Geliştirme |
İsmail TONBULOĞLU
Mustafa YILMAZ
Ayşe MACİT
|
Atölye - 15 Kişi |
Yarım / Bir / İki Gün |
32 |
Eğitimcinin Öz Değerleri |
Gökhan ERENOĞLU |
Seminer |
Yarım Gün |
33 |
Kurumsal İletişim |
M. Cüneyt ANCIN |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
34 |
Proje Temelli Eğitim |
Erkan ÖZKAN |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım / Bir Gün |
35 |
Yaratıcı Drama Uygulamaları |
Elzem DURMUŞ |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
36 |
Eğlenceli Matematik |
Ebru EJDAR |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
37 |
Dijital Öykü Oluşturma |
Betül TONBULOĞLU |
Atölye - 15 Kişi |
Yarım Gün |
38 |
Zihin Haritaları ve Kolay Öğrenme Teknikleri |
Yunus Emre KARAHAN |
Atölye - 15 Kişi |
Bir / İki Gün |
39 |
eTwinning: Avrupa Okul Ortaklıkları |
Ceyhan SEPETÇİ |
Atölye - 20 Kişi |
Yarım Gün |
40 |
Zekâ ve Akıl Oyunları |
Muhammed EROL |
Atölye - 20 Kişi |
Bir / İki / Dört Gün |
Açıklama;
Süre kısmında ifade edilen yarım gün; üç saat, dört dersten oluşur. Yarım günlük bir eğitimde en az bir ara verilir (katılımcılara ikram yapılır), bu ara eğitim lideri tarafından belirlenir.
Süre kısmında ifade edilen bir gün; öğleden önce ve sonra olmak üzere ikiye ayrılır. Katılımcılara öğle yemeği için uzun bir ara verilir.
|
|