Videolarını seyretmek için tıklayınız.
Değerlendirme konuşması metni için tıklayınız.
1. Açılış ve Protokol Konuşmaları
a. Açılış Konuşması – Gökhan ERENOĞLU / Öncü Eğitimciler YK Başkanı
b. Protokol Konuşması – Sinan AYDIN / Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürü
c. Protokol Konuşması – Hilmi TÜRKMEN / Üsküdar Belediye Başkanı
d. Protokol Konuşması – Dr. Muammer YILDIZ / İstanbul İl MEM
e. Protokol Konuşması - Dr. Hamza AYDOGDU / MEB İnsan Kaynakları Genel Müdürü
f. Protokol Konuşması - Mehmet Nezir GÜL / Din Eğitimi Genel Müdürlüğü Daire Başkanı
g. Protokol Konuşması - Prof. Dr. Aytaç AÇIKALIN
2. Konferans
a. Yenilikçi Öğretmen için Profesyonel Okul Yöneticisi: Malumun İ'lamı – Yrd. Doç. Dr. İbrahim Hakan KARATAŞ - Öncü Eğitimciler Dan.
b. Öğretmen Eğitiminin Yeniden Yapılandırılması İçin Bir Model Önerisi: Okulda Üniversite – Prof. Dr. Mustafa ÖZCAN - MEF Ünv. Eğitim Fakültesi Dekanı
c. Nasıl Bir Öğretmen? – Prof. Dr. Ayla GÜRDAL - Emekli Öğretim Üyesi
3. Öğretmenin Değerleri
a. Bir Öğretmen Yetiştirme Problemi Olarak Aday Öğretmenlerin Değerler Eğitimi Alanında Yeterlilikleri – Engin KABAN
b. Ademiyetten Kemâliyete Yolculuk – Nagihan ZENGİN
c. Değerlerin Öğretmeni Öğretmenin Değerleri – Mahmut BALCI
4. Sınıftan Atölyeye
a. Sınıftan Atölyeye, Öğretmen Yetiştirmeye Bir Katkı: Eğitim Akademisi – Metin BAYRAK
b. Atölye Merkezli Eğitim – Ayşe MACİT
c. Zekâ ve Akıl Oyunları Öğretmen Eğitimleri – Selçuk ACUN
d. "Oyun"cu Öğretmen'den Davranış Mühendisliğine – Dursunali EMECEN
5. Öğretmen Yetiştirme 1
a. Geleneksel Bilgi Aktarım Modeli Usta-Çırak İlişkisinın Eğitim Ortamlarına Katkısı – Güllü KAZAK / Hüseyin ERDOĞAN
b. Öğretmen Yetiştirme ve “Topluma Hizmet Uygulamaları” Dersinin Öğrettikleri – Doç. Dr. Mehmet KORKMAZ
c. İnsan Kaynakları Politikaları ve Öğretmen – Zeynep ÇALIŞKAN
d. Hizmet İçi Eğitimin Niteliği ve Öğrenilmiş Çaresizlik – Göksel KORKMAZ
6. Etkili Öğretmenlik
a. Etkili Öğretmenlik İçin Örnek Uygulamalar – Nurullah DEMİR
b. Öğretmenin Etkililiğini Arttıracak Faktörler – Tamer ARICAN
c. Öğretmenler İçin Yeni Etkili Öğretim Yaklaşımı “Yaratıcı Düşünen Proje Odaklı Takımlar” – Ömer GÜNAYDIN
d. Fatih ve Hocaları Üzerinden Öğrenci - Öğretmen İlişkisi – Uzm. Zafer BİLGİ
7. Yenilikçi Öğretmen
a. 25 Yıl Önce Aday Sınıf Öğretmenleri – Öğr. Gör. Şemseddin KOÇAK
b. Öğrenen Öğretmenler Öğrenmenler – Gürkan SARIDAŞ
c. Okul Yöneticileri ve Öğretmenlere Göre Türk Eğitim Sisteminin Sorunları ve Önerileri – Şefika PARLAK
8. Öğretim Rehberliği
a. Kaynaştırma Öğrencisinin Engelli Olmayan Öğrencilere Faydaları ve Öğretmen Tutumunun Önemi – Halis KURALAY
b. Kabına Sığmayan Meslek: Rehber Öğretmenlik – Psk. Dan. M. Zeki SAKA
c. İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri – Gülşen ALTINTAŞ
9. Öğretmen Yetiştirme 2
a. Öğretmen İstihdamı ve Öğretmen Yetiştirmede Asıl Kaynak: Eğitim Fakülteleri – Dr. Hamza AYDOĞDU
b. Türk Milli Eğitiminin Öğretmen Yetiştirme Sorunu ve Öneriler – Mehmet Ali KILIÇ
c. Öğretmen Yetiştirme Sürecinde İnovatif Eğitimden Uzaklaşma ve Yenilikçi Öğretmen Sıkıntısı – Ahmet TOKMAK
d. Beyazpano’nun öğretmenlere ve öğrencilere faydaları nelerdir? – Seçkin KAVÇAR
10. Öğretmen Manzaraları
a. Ücretli Öğretmenlik Olgusunun Eğitimciler Üzerindeki Olumsuz Etkisine Bir Örnek – Ömer UMUR
b. Atanamayan Öğretmenler Üzerinde Sosyal Baskı ve Sonuçları: Bir Uygulama Örneği – Neslihan BOZKURT
c. Halk Eğitimi Merkezlerinin Cefakâr Eğitimcileri – Sedat BÜYÜK
11. İyi Örnekler 1
a. Öğretmenin Etkililiğini Arttıracak Faktörler "Öğretmenim İsterse" – Selami ÇİÇEK
b. Öğretmen Herkesin Yüreğine Dokunur – Mine YALIN
c. Aktif Öğrenme: Bir Uygulama Örneği – Süreyya VAHAPOĞLU
12. İyi Örnekler 2
a. Okulda Üniversite: Bahçeşehir Koleji Deneyimi – Melike Ç. VAROL
b. Öğretmenin Sevgiyle Büyüyen Düşünü Gerçeğe Dönüştüren Çocuklar ve Bu Çocukların Eğitim Coğrafyaları – Betül TAŞTEKİN
c. Matematik Dersi Ortak Öğrenme Alanları Oluşturulması: Köşe Bucak Matematik Projesi – Fatih DEMİR
13. Öğretmen Nitelikleri
a. Okullarda Sınıf Rehberliği – Doç. Dr. Hasan UĞUR
b. Maarif Davası Bağlamında Nurettin Topçu'nun İdeal Öğretmen Tasavvuru – Emine YİĞİT ARAS
c. Tarih Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım Tarihsel Empati ve Kanıt Temelli Eğitim – Hasan Sefa AYSEL
13. Yenilikçi Öğrenme Modelleri
a. Okul Öncesinde OMAHA Yöntemi ile Eğitim – Gülşah CENGİZ
b. Matematik Öğretiminde Geogebra – Figen YILDIZ
c. Sosyal Bilgiler Dersi İçin Bir B-Learning Uygulaması – Oğuzhan ÇETİN
14. Kapanış Konuşması – M. Cüneyt ANCIN / Öncü Eğitimciler Derneği Danışmanı
|