Hafta |
1. Hafta |
2. Hafta |
3. Hafta |
4. Hafta |
5. Hafta |
6. Hafta |
7. Hafta |
8. Hafta |
9. Hafta |
10. Hafta |
S |
Saat |
22 Şubat 2014 |
01 Mart 2014 |
08 Mart 2014 |
15 Mart 2014 |
22 Mart 2014 |
05 Nisan 2014 |
12 Nisan 2014 |
19 Nisan 2014 |
03 Mayıs 2014 |
10 Mayıs 2014 |
SEMİNERLER |
10.00 - 12.00 |
Öğretmenin Sosyal Sorumluluğu ve Sivil Toplum |
Türk Eğitim Sisteminin Temel Özellikleri |
Ülkeler ve Eğitim Anlayışları |
Türk Eğitim Sisteminin Temel Özellikleri |
Eğitici Oyunlar Atölyesi |
Ülkeler ve Eğitim Anlayışları |
Eğitici Drama Atölyesi |
Ülkeler ve Eğitim Anlayışları |
Materyal Geliştirmeye Dönük Temel Teknoloji Eğitimi |
Materyal Geliştirmeye Dönük Temel Teknoloji Eğitimi |
Gökhan ERENOĞLU |
M. Cüneyt ANCIN |
V. Metin BAYRAK |
M. Cüneyt ANCIN |
Erdem ÇAKI |
V. Metin BAYRAK |
Erdem ÇAKI |
V. Metin BAYRAK |
İsmail TONBULOĞLU |
İsmail TONBULOĞLU |
KULÜPLER |
Film
13.00-15.00 |
Black
1 Mart 2014 |
Taare Zameen Par
15 Mart 2014 |
3 Idiots
5 Nisan 2014 |
The Great Debaters
19 Nisan 2014 |
Patch Adams
10 Mayıs 2014 |
Okuma
13.00-15.00 |
Öğretmen Olmak
Doğan CÜCELOĞLU / İrfan AYCAN
8 Mart 2014 |
Türkiye'nin Maarif Davası
Nurettin TOPÇU
22 Mart 2014 |
Batı'da Devlet ve Çocuk
Kürşat BUMİN
12 Nisan 2014 |
Sivil Toplum Yazıları
İdris KÜÇÜKÖMER
3 Mayıs 2014 |
Ütopya
15.00-17.00 |
Devlet
Platon
1 Mart 2014 |
Medinetül Fazıla
Farabi
15 Mart 2014 |
Ütopia
Thomas MORE
5 Nisan |
Hay b. Yakzan
İbn-i TUFEYL
19 Nisan 2014 |
1984
George ORWELL
10 Mayıs 201 |
ATÖLYELER |
Bilim Atölyesi |
Cuma |
17.30 -19.00 |
Üsküdar Çocuk Akademisi |
Yücel AŞIKOĞLU |
Materyal Geliştirme Atölyesi |
Cumartesi (İki Haftada Bir) |
15.00 - 17.00 |
Dernek Merkezi |
Gökhan ERENOĞLU |
Proje Geliştirme ve Uygulama Atölyesi |
Cumartesi |
12.00 - 13.00 |
Dernek Merkezi |
Gökhan ERENOĞLU |
KURSLAR |
Osmanlıca |
Salı ve Çarşamba |
17.00 - 19.00 |
Dernek Merkezi |
Yrd. Doç. Dr. Ekrem TAK |
Türk İşaret Dili |
Perşembe ve Cuma |
18.00 - 21.00 |
Dernek Merkezi |
Fatih ADIYAMAN |
Pratik Arapça |
Pazar |
10.00 - 16.00 |
Dernek Merkezi |
M. Salih KÖSE |